باشگاه منچستر‌سیتی به دنبال امضای قرار دادی جدید با جوهارت دروازه‌بان اول این تیم است که می‌تواند وی را به گرانترین سنگربان تاریخ تبدیل کند.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از دیلی میل، جوهارت بدون شک یکی از ستاره‌های تیم منچسترسیتی است این دورازه‌بان 27 ساله  هم اکنون دستمزدی 80 هزار پوندی در هستند دریافت می کند و اعتبار قرار داد‌ش در تابستان  2016 به پایان می رسد.
 
گفته می‌شود: قرار داد جدید جوهارت‌ با سیتی طی یک یا دو روز آینده نهایی خواهد شد و او دستمزدی بالای 140 هزار پوند در هفته از این باشگاه دریافت خواهد کرد به این ترتیب جوهارت بالاترین دستمزد یک دروازه بان در تاریخ فوتبال جهان را به خود اختصاص می‌دهد.
 
 مانوئل پیگرینی‌ سرمربی سیتی در مورد تمدید قرار داد هارت گفت: همیشه گفته ام که حضور او در تیم بسیار مهم و تاثیر گذار است هارت‌ نه تنها یک دروازه بان فوق العاده است بلکه یکی از مهم ترین بازیکنان مادر زمین هم به حساب می‌آید به همین دلیل  است که قصد نگه داشتن او در سیتی را داریم.
 
 لازم به ذکر است: جوهارت 273 بازی با پیراهن سیتی انجام داده و در سال 2006 به این باشگاه ملحق شد.
 
وضعیت بلاتکلیف سیتی با مصدومیت کمپانی
 
منچستر سیتی باید این هفته از سری مسابقات لیگ قهرمانی به مصاف آ اس رم ایتالیا برود و مصدومیت چند بازیکن کلیدی موجب نگرانی مانوئل پیگرینی شده است.
 
هر چند مربی اهل شیلی نام وینسنت کمپانی و دیوید سیلوا را در فهرست بازیکنان تیم در دیدار مقابل رم قرار نداده است اما هر دو این بازیکنان مشغول تمرین و آماده سازی خود هستند تا در صورت اجازه پزشک تیم در بازی سرنوشت ساز مقابل تیم ایتالیا به میدان بروند.
 
پیگرینی گفت: روز دوشنبه تست نهایی را بر روی کمپانی انجام می‌دهیم. سیلوا هم می‌تواند بازی کند اما در این صورت سلامتی‌اش مورد تهدید قرار خواهد گرفت.
 
فکر نمی‌کنم کار عاقلانه‌ای باشد که سیلوا را در معرض یک آسیب دیدگی جدید قرار دهیم. یحیی توره هم مشکلی بابت بازیهای این هفته نخواهد داشت و حداقل اطمینان دارم او را در اختیار داریم.

انتهای پیام/
برچسب ها: جوهارت ، گرانترین ، تاریخ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار