یوفا طی گزارشی بهترین فوتبالیست‌های هفته را از تیم‌های مختلف اروپایی انتخاب و معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری یوفا، بهترین بازیکنان هفته از نگاه یوفا به شرح زیر انتخاب و بطور رسمی معرفی شدند.

"بهترین دروزاه‌بان" داوی روف دروازه‌بان تیم فوتبال اندرلخت که در حال حاضر در سن 20سالگی بسر می‌برد شروع بسیار خوبی در بازی مقابل تیم گالاتاسرای داشت و توانست در مقابل بازیکنان تیم حریف با شایستگی هرچه تمامتر پیش رود.

"بهترین مدافع‌های هفته" 

1-    ژرومه بوآنگ مدافع تیم فوتبال بایرن مونیخ که به گفته کارشناسان از شهرت بالایی در مقایسه با دیگر ستاره‌های حاضر در این بخش برخوردار نیست ولی به دلیل عملکرد بسیار خوب و کاملا درخشانش در برابر تیم منچستر سیتی و رویارویی خاص و موفق با تیم جو هارت در دقیقه نود مسابقه توانست نظر یوفا را به خود جلب کرده و عنوان بهترین مدافع هفته را از آن خود کند.

2-    جراردپیکه مدافع تیم فوتبال بارسلونا هم در بازی مقابل تیم آپوئل توانست عملکرد خوب و قابل قبولی در پیشرد اهداف مهاجمان تیم خود داشته باشد و نظر یوفا را جلب کرده و در لیست بهترین مدافعین هفته قرار بگیرد.

3-    آلبرتو مورنو مدافع تیم فوتبال لیورپول که در سمت چپ زمین بازی حضور داشته و فعالیت می‌کند و توانسته در بازی‌های لیگ برتر انگلستان کیفیت بالای خود را در مقایسه با دیگر مدافعین به نمایش بگذارد هم از دید یوفا دور نمانده و توانست با کمک به ماریو بالوتلی در گلزنی در لیست بهترین‌های هفته یوفا قرار بگیرد.

4-    کارلائو مدافع تیم فوتبال آپوئل هم عملکرد خاص و قابل قبولی در بازی مقابل بارسلونا داشت و توانست دردسری کاملا جدی برای مهاجمین بارسلونا برای پیشروی در زمین و نزدیک شدن به دروازه ایجاد کند.

"بهترین هافبک‌ها" 

1-  کوین گروس کروتس از تیم بورسیا دورتموند توانست در صدر لیست بهترین هافبکهای یوفا قرار بگیرد.
او با انرژی خاص خود توانست تاثیری کاملا چشمگیر در پاسهای خود داشته باشد او همچنین در بازی مقابل آرسنال کمک اساسی به پیتر امریک آپامیانگ در زدن گل دوم خود کرد.

2- یاسین ابراهیمی هافبک تیم فوتبال پورتو که امسال از تیم گرانادا راهی این تیم شد توانست نام خود را به عنوان دومین هافبک و ششمین بازیکن ارزشمند در لیست یوفا به ثبت برساند او بعد از پیروزی مقابل تیم بات بورسیوف از اینکه توانسته سه گل به ثمر رساند ابراز خوشحالی و رضایت بسیار زیادی کرد.

3- گرت بیل از تیم رئال مادرید هم مثل فصل قبل توانست شروعی بسیار خوب و قابل ملاحظه‌ در این فصل داشته باشد او با همان شیوه خاص خود این فصل راهم با گلزنی آغاز کرد و توانست دومین گل بازی مقابل تیم باسل را به ثمر رساند و یک دقیقه بعد به گلزنی کریس رونالدو هم کمک شایانی کند.

"بهترین مهاجمین"

1-  گرونیو از تیم فوتبال آ اس رم که در بازی مقابل تیم زسکا مسکو درخشش بسیار زیادی داشت به طوری که دساتیس دروازه‌بان تیم رم در مصاحبه‌اش اعلام کرد که تحت هیچ عنوان نمی‌توان انکار کرد که گروینو بهترین بازیکن حاضر در تیم بوده است.

2-  الخاندرو دومینیگز از تیم المپیاکو بازیکن آرژانتینی که نقش بسیار موثری در به ثمر رسیدن دو گل نخست تیمش ایفا کرد و توانست بخوبی شایستگی‌اش را در برابر تیم اتلتیکو مادرید به نمایش بگذارد بی‌شک او در به ثمر رسیدن گلهای نخست تیمش نقشی‌ کاملا اساسی ایفا کرده است.

3-  کارلوس تور از تیم یوونتوس هم در این هفته در لیست بهترینهای یوفا بود زیرا او بعد از آگوست پنج سال توانست در چهار چوب رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا گلزنی کرده و خود را به روزهای اوجش نزدیکتر کند.

انتهای پیام/  
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار