هررا بازیکن باشگاه پورتو بر این باور است که تیمش به غیر از حضور در فینال لیگ قهرمانان به چیز دیگر نمی‌اندیشد.

بازیکن پورتو: پورتو به جز فینال لیگ قهرمانان به چیزی دیگری نمی‌اندیشدبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ، در پی برگزاری رقابت های مرحله برگشت لیگ قهرمانان اروپا، تیم پورتو موفق شد با نتیجه 4 بر صفر از سد بازل بگذرد و در نهایت تیم پرتغالی با نتیجه 5 بر 1 از سد بازل بگذرد.
 
اما با این نتیجه بازیکنان پروتو امیدوارند لیگ قهرمانان را ادامه می دهند و امید دارند بتوانند موفقیت ها سال 2009 را ادامه دهند.
 
هکتور هررا بازیکن مکزیکی باشگاه پورتو در این خصوص گفت: ما بازی بسیار زیبا و جذابی از خود نشان دادیم و برایمان بسیار مهم و با اهمیت بود که بتوانیم به عنوان  باشگاه پورتو، بازیکنان این باشگاه به عنوان بهترین تیم این مرحله معرفی شویم.ما باید بازیمان را به همین شکل زیبا ادامه دهیم و بتوانیم تا آخر در کورس قهرمانی و این دوره از رقابت ها باقی بمانیم. ما در این زمان تنها به مرحله یک چهارم نهایی فکر نمی کنیم بلکه تمام تلاشمان را به کار می‌بندیم تا بتوانیم به فینال رقابت های لیگ قهرمانان اروپا دست یابیم.
 
به هر حال این مسابقات، رقابت های لیگ قهرمانان اروپا هستند و در این بخش و در این جایگاه هر تیمی می تواند شما را هیجان زده کند بنابراین نباید هیچ تیمی را دست کم گرفت.
 
گفتنی است، علی رقم جشنواره گل پورتو برابر بازل، این تیم به دلیل برخورد کاپیتان دنیلوو و انتقال او به بیمارستان  با نگرانی های زیادی همراه است.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: فینال ، قهرمان ، پورتو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار