نایب قهرمان تکواندوی المپیک ۲۰۲۴ پاریس گفت: مدالم را تقدیم مردم ایران می‌کنم، چون یک ملت پشت من بودند.

کنفرانس مطبوعاتی پس از مراسم اهدای مدال به قهرمانان تکواندو برگزار شد و ناهید کیانی، دارنده مدال نقره این رقابت‌های ۵۷- کیلوگرم تکواندوی المپیک ۲۰۲۴ پاریس، در این کنفرانس مطبوعاتی گفت: خیلی خوشحالم بابت این اتفاق مهم، بیشتر از این خوشحال هستم که توانستم مردم کشورم را خوشحال کنم. هدف من از حضور در این مسابقات مدال طلا بود، اما خوب حریف فینالم امروز از من بهتر بود و مغلوب شدم.

وی در ادامه افزود: خیلی خوشحالم که این اتفاق برای اولین بار توسط من رخ داد و امیدوارم ادامه داشته باشد. مدالم را تقدیم میکنم به مردم عزیز کشورم که سرمایه‌های من هستند. من همیشه برای خوشحالی آنها می‌جنگم.

 ما سختی در این راه زیاد کشیده‌ایم و انتظار دارم که حمایت شویم. ما شب و روز در اردو بودیم. در حال حاضر فقط خوشحالم؛ دوست دارم که مردم هم بخندند. آرزوی من این است که مردم را خوشحال کنم.

او در خصوص برنامه‌اش برای آینده گفت: انشاالله که بتوانم ادامه بدهم و مدال‌های بیشتری کسب کنم. هدف‌گذاری من در لحظه است؛ اجازه بدهید بعد از المپیک تصمیم بگیرم.

دختر تکواندوکار در مورد میزبانی تصریح کرد: دهکده تعریفی نداشت، اما سالن رقابت‌های تکواندو خیلی با شکوه بود. ما را به وجد آورده بود و فکر می‌کنم در موفقیت من تاثیرگذار بود.

او در پایان گفت: همه در این مسیر به ما کمک کردند.  موفقیت را تنها کسب نکردم و یک ملت پشت من بود. دست تک تک مردم را می‌بوسم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار