هاشمی در نامه ای به رئیس سازمان صداوسیما از کاروان اعزامی رسانه‌ای صداوسیما برای پوشش خبری و تصویری حضور ورزشکاران ایران در المپیک پاریس تقدیر کرد.

کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در نامه‌ای خطاب به پیمان جبلی رئیس سازمان صداوسیما از کاروان اعزامی رسانه ملی برای پوشش خبری و تصویری حضور ورزشکاران ایران در المپیک تقدیر کرد.

در نامه کیومرث هاشمی آمده است:

 جناب آقای جبلی

رئیس محترم سازمان صداوسیما

سلام و تحیت 

بازی‌های المپیک به عنوان بزرگ‌ترین رویداد ورزش قهرمانی دنیا در پاریس در روز‌های پایانی برای کاروان ورزشی خادم‌الرضا سپری می‌شود و دختران و پسران شایسته‌ی سرزمین‌مان، عزتمندانه و جوانمردانه برای سربلندی کاروان ورزشی ایران می‌کوشند.

در این بین سیاست رسانه‌ی ملی در توجه و تمرکز بر اصل ایجاد نشاط و امید‌آفرینی در جامعه کاملا مشهود است که در پرتو نتایج و حضور فرزندان این مرز و بوم، تلاش وافر و سعی باشکوهی را با جدیت، تخصص و توانایی شاهد هستیم و این کوشش در قالب برنامه‌های مختلف تلویزیونی و رادیویی جلوه‌گر شده تا جایی‌که ارتباط بسیار عمیقی بین مردم و کاروان ورزشی ایران در پاریس برقرار شده و موجبات آگاهی و امید را با چاشنی هیجان مثبت، پدید آورده است.

اعزام کاروان رسانه‌ای به پاریس، پخش برنامه‌های تحلیلی، خبری و پوشش کامل نتایج در بخش‌های مختلف تنها گوشه‌ای از تلاش مجوعه‌ی معظم رسانه‌ی ملی است که بیشتر در قالب شبکه سه و شبکه ورزش سیما، خبرگزاری صداوسیما و همچنین رادیو ورزش روی آنتن رفته و عملکردی فاخر از رسانه‌ی ملی را در قبال کاروان ورزشی ایران عزیز برجای گذاشته که قابل ستایش است.

اینجانب به نمایندگی از جامعه‌ی پرافتخار ورزش ایران اسلامی، مراتب تقدیر صمیمانه و خالصانه از آن مقام عالی و مجموعه‌ی همکاران محترمتان در این عرصه را اعلام می‌کنم و به همت بالای تک تک نفراتی که با تعهد و تخصص در برنامه‌های مختلف از مجریان، گزارشگران، تهیه کنندگان، کارگردانان، مدیران تولید تا کلیه عوامل فنی و ماهواره‌ای، المپیک پاریس را به خانه‌های مردم بردند، درود می‌فرستم و از خداوند منان سلامتی پایدار و سربلندی مستمر طلب می‌کنم.

خداوند پشت و پناهتان باد.

کیومرث هاشمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار