سرمربی تیم بسکتبال دانشگاه آزاد در مورد احتمال قهرمانی نیم فصل اول لیگ گفت: قهرمانی نیم فصل اول به حساب نمی آید و ما اصلا فکر نمی کنم که با برد مقابل مهرام و پتروشیمی به جایی رسیده ایم.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ مهران شاهین طبع سرمربی دانشگاه آزاد بعد از هفتمین برد فصل مقابل پتروشیمی بندرامام در جمع خبرنگاران گفت: بازی متفاوتی نسبت به دیدار هفته قبل مقابل مهرام بود. ایرادهای ما در آن بازی زیاد بود و زمانی که فیلم مسابقه را نگاه کردیم در دفاع و سازماندهی حمله مشکلاتی بود اما در مجموع خوش شانس بودیم که آن بازی را بردیم. در بازی مقابل پتروشیمی درصد اشتباهات تیم به خصوص در دفاع کمتر بود و دفاع تیمی ما منسجمتر به نظر می رسید.

شاهین طبع در مورد احتمال تاثیرات منفی 2 برد بزرگ مقابل مهرام و پتروشیمی روی تیم گفت: این مشکل بازیکنان ایرانی حتی در سایر ورزش ها است. ما باید بعد از هر برد به این بپردازیم که ایرادات تیم چه بوده است؟ امیدوارم بردهای تیم باعث نشود که بازی های بعد را جدی نگیریم. تمام تیم های لیگ خوب هستند و بازی های بعدی هم سخت خواهند بود.

با 2 برد اتفاق خاصی نیفتاده است

سرمربی دانشگاه آزاد اضافه کرد: من 30 تا 35 سال در کار بسکتبال بوده ام و هیچ اعتقادی به این ندارم که با یک یا 2 برد در این مقطع از فصل خاصی افتاده است. قهرمانی نیم فصل هم که اصلا به حساب نمی آید. با این حساب اصلا با این بردها خیال ما از فینال لیگ راحت نمی شود. بازی با پتروشیمی روی کاکل ما چرخید. اگر این روند را در طول لیگ هم تداورم بدهیم در این صورت تیم خوبی هستیم وگرنه با داشتن فراز و نشیب باید روی خودمان کار کنیم.

وی در مورد خستگی حریف اشاره کرد: برنامه ما فشرده تر بود. بعد از بازی بسیار سخت با مهرام تنها 2 روز برای آماده کردن تیم وقت داشتیم اما بازیکنان ما از نظر روحی و روانی آماده بازی با پتروشیمی بودند و بسیار چشم باز کار می کردند. در دقایقی از بازی هم عملکرد خوبی نداشتیم برای مثال زمانی که حسن زاده 5 خطایی شد از نظر ریباند در زمین مشکل پیدا کرد. در مجموع تفاوت دو تیم به اندازه اختلاف امتیاز نهایی هم نیست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار