بازیکن تیم بسکتبال دانشگاه آزاد تاکید کرد که برای نتیجه گیری پایان فصل باید به ثبات رسیده و مسائلی مثل اشتباهات حمله را کنار بگذارند.

جواد داوری بازیکن تیم بسکتبال دانشگاه آزاد بعد از شکست پتروشیمی بندرامام به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: ما بهتر بازی کردیم اما پتروشیمی هم تیم پر مهره ای است که به تدریج جا می افتد. فعلا زمان بازی بازیکنان آن متغییر است اما مطمئنا مدعی قهرمانی هستند.

بازیکن اصفهانی دانشگاه آزاد ادامه داد: تیم ما پرتلاش است و دوندگی خوبی دارد اما اشتباهات زیادی در حمله داریم که باید آنها را کنار بگذاریم. برد و باخت در این مقطع شاید خوب باشد اما برای نتیجه گیری آخر فصل باید به یک ثبات کلی برسیم و از این اشتباهات کم کنیم.

برای مسئولان اصفهانی متاسفم

داوری در مورد طلب سال قبل از فولاد ماهان گفت: ما دوست نداریم با شکایت به نتیجه برسیم. امیدوارم مشکلات آنجا هم حل شود و پول ما را بدهند. اکثر بازیکنان فصل قبل ماهان به بهترین بازیکنان در تیم های خودشان تبدیل شده اند اما این موضوع هیچ ارزشی برای بسکتبال اصفهان ندارد و برای مسئولان متاسفم که بی اهمیت از آن تیم گذشتند.

گارد دانشگاه آزاد که بازی های خوبی را در فصل جدید لیگ انجام می دهد در مورد دلیل انصراف از تیم ملی با وجود این آمادگی گفت: مشکلاتی از قبل با بچیروویچ داشتم که در مورد آن با خودش هم صحبت کردم و ترجیح دادم که در تیم ملی نباشم. بازیکنانی که آمدند هم خوب کار کردند. کاش در بازی های آسیایی هم اول می شدیم که یکی از افتخارات باقی مانده برای بسکتبال را به دست آوریم.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار