مادر شهید زین‌الدین گفت: مردم بیدار شده‌اند و بیداری اسلامی را در سراسر جهان می‌بینیم.

به گزارش خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، مادر شهید زین‌الدین در مراسم نخستین مجمع عالی بسیج مستضعفین که در ستاد فرماندهی کل سپاه برگزار شد، اظهار داشت: مردم بیدار شده‌اند و بیداری اسلامی را در سراسر جهان می‌بینیم.

وی با اشاره به اهمیت نقش پیامبران در هدایت بشر افزود: خداوند متعال در قرآن کریم فرموده است "اراده کردیم که مستضعفین را امام قرار دهیم" و اراده خداوند تحقق پیدا کرده و مردم سرافراز ایران پیشوای جهانیان شده‌اند.

مادر شهید زین‌الدین با برشمردن خصوصیات معنوی و دینی شهید مجید و مهدی زین‌الدین تصریح کرد: این دو شهید با قرآن مأنوس بودند و روزی که عازم جبهه شدند قرآن را باز کرده و جمله با یاد خدا قلوب آرام می‌شود آمد و هر گاه دوران کودکی مهدی و مجید را مرور می‌کنم حوادث گوناگونی از خاطرم می‌گذرد.

وی با اشاره به وضعیت مسموم مدارس در دوران طاغوت خاطرنشان کرد: به علت آلودگی مدارس دولتی فرزندانمان را در مدارس ملی ثبت‌نام کردیم و شهید مهدی و مجید زین‌الدین خصوصیاتی مثل عبادت، نماز اول وقت، شرکت در نماز جماعت و حضور در مجالس دینی و حس تعاون و جدیت در کار را داشتند و در منزل همیشه به من کمک می‌کردند و خداوند شهادت آنان را پذیرفت و با افتخار هم پذیرفته شدند.

انتهای پیام/ 

برچسب ها: مادر ، شهیدان ، زین الدین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار