مدیر راهداری راه و شهرسازی کردستان با اشاره به آغاز زمستان زودرس در این استان گفت: با توجه به بارش برف در اوایل آبان ماه کار برف روبی در جاده‌های این استان و استقرار اکیب‌های زمستانی خیلی زود‌تر در کردستان فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی استان کردستان، محمد راشد مدرس گرجی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای برف روبی در جاده‌های استان اظهار داشت: بر اساس عرف سالهای گذشته معمولا برنامه‌های زمستانی در جاده‌های استان کردستان از ۱۵ آذر ماه آغاز می‌شد ولی امسال و به دلیل بارش برف در بعضی از مسیرهای استان کردستان این کار از اوایل آبان ماه آغاز شده است.  
 
وی ادامه داد: با توجه به هماهنگی‌های به وجود آمده بین اداره کل هوا‌شناسی استان کردستان خوشبختانه آمادگی‌های لازم در این خصوص صورت گرفت و تجهیزات مورد نیاز در مسیرهای مختلف تامین شد به موقع برف روبی در مسیرهای صعب العبور استان به ویژه در شهرستان‌های سروآباد، سقز و بانه صورت گرفت.  
 
مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان کردستان گفت: در حال حاضر ۳۰ راهدارخانه ثابت و سیار در سطح جاده‌های بین شهری و اصلی استان کردستان فعالیت دارند که در مجموع در قالب ۳۷ اکیپ زمستانی با ۳۵۰ دستگاه وسیله نقلیه در حال خدمت رسانی به مردم هستند.  
 
وی با اشاره به فعالیت نیروی انسانی به کارگیری شده در این بخش یادآور شد: در همین بخش نیز بالغ بر ۴۰۰ نفر نیروی انسانی در حوزه‌های مختلف راهداری در سطح استان کردستان در قالب طرح زمستانی به کارگیری شده و مشغول به فعالیت هستند.  
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار