میلاد: در صورت داشتن اختیارات تام به فدراسیون قایقرانی می‌روم

محسن میلاد قهرمان اسبق تیم ملی کایاک و رییس کمیته آبهای آرام در زمان دنیا ملی از طرف رییس فدراسیون قایقرانی در خواست همین سمت را گرفته است.

محسن میلاد در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: چندی پیش به درخواست رییس فدراسیون قایقرانی در جلسه‌ای حاضر شدم و سمت رییس کمیته آبهای آرام به من پیشنهاد شد و من برای قبول این سمت شرایطی را عنوان کردم که قرار شد مورد بررسی قرار گیرد.

قهرمان اسبق تیم ملی افزود: از شرایط عنوان شده داشتن اختیارات تام در سمت ریاست کمیته آبهای آرام می‌باشد همینطور انتخاب مربیان تیم ملی در تمام رده‌های باید با نظر این کمیته صورت گیرد.

در ادامه جلسه مباحث فنی مطرح شد و برنامه‌ریزی‌هایی برای موفقیت تیمهای آبهای آرام که البته به صورت بلند مدت و کلی عنوان شد و درباره مسابقات و اردوهای برون مرزی که برای پیشرفت ملی‌پوشان نیاز است بحث و گفتگو شد در انتها همانطور که به خود بنده گفته شد شرایط مورد قبول فدراسیون می باشد حتی خواستند تا کارم را در این سمت شروع کنم.

ولی شروع این کار را به بعد از صدور حکمم از طرف ریاست فدراسیون موکول کردم.

محسن میلاد که زمانی خودش در تیم ملی کایاک فعالیت داشت در پاسخ به عملکرد تیم قایقرانی در بازیهای آسیایی اینچئون اظهار داشت: از لحاظ کمی تیم ملی پیشرفت داشت یعنی تعداد مدالها بیشتر از گذشته بود ولی ما یک طلا را که در گوانگجو گرفته بودیم از دست دادیم و کیفیت مدالها پایین بود همینطور که می‌دانید کیفیت مدالهای خیلی مهم است و طلا رده تیمهای ملی را جابه جا می‌کند از آنجایی که فدراسیون قایقرانی مدتی بدون بدون رییس به کار خود ادامه می‌داد و هیچ برنامه‌ریزی و تلاشی در آن وجود نداشت افت شدیدی در تمام تیمها بوجود آمد و نتیجه آن هم افت کیفی تیم قایقرانی در بازیهای آسیایی بود ولی در کل عملکرد تیمهای ملی قایقرانی راضی کننده بود چرا که زمانی گرفتن یک مدال در آسیا آرزو بود و حالا ما تلاش می‌کنیم تا علاوه بر تعداد بیشتر مدالها کیفیت آنها را نیز بهتر کنیم.

چیزی که من را نگران می‌کند در حال حاضر نبود تیم جوانان است و در سال آینده در اندونزی مسابقات مهمی در پیش داریم تیم ایران سه دوره قهرمانی آسیا شده و بخشی از مدالها در کسب عنوان قهرمانی از تیم جوانان ما بدست می‌آمد و نبود تیم جوانان چالش بزرگی برای ما خواهد بود و باید هر چه زودتر در این مورد اقدام نماییم و گرنه به شدت آسیب خواهیم دید.

کسب سهمیه المپیک برزیل نیز برای ما خیلی مهم است و امیدوارم که بتوانیم حداقل دو سهم قبلی را که در المپیک قبل بدست آوردیم را تکرار کنیم.

میلاد اضافه کرد باید تیم ملی را تقویت کنیم کمپهای خوبی را برای آنها در نظر بگیریم و در زمستان اردوهای برون مرزی مناسبی برگزار کنیم و از لحاظ مالی به ورزشکاران رسیدگی نماییم. و تجهیزات خوبی را برایشان فراهم سازیم  تا درمسیر موفقیت و پیشرفت سریعتر گام برداریم.

در آخر از مسئولین وزارت ورزش می‌خواهم تا حمایت مالی خوبی را برای قایقرانی درنظر بگیرند.

انتهای پیام/
برچسب ها: پایه ، فدراسیون ، قایقرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار