رئيس سابق كميته آبهاي آرام گفت: با توجه به اينكه زمان زيادي تا المپيك لندن باقي نمانده است به همين دليل مسئولان بايد به فكر راه حلي باشند.

محسن ميلاد در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: با توجه به اينكه زمان زيادي تا آغاز رقابت هاي المپيك لندن باقي نمانده است به همين دليل از فرصت باقيمانده تا اين رقابت ها مسئولان بايد به فكر راه حلي براي برطرف شدن اين مشكل باشند.

وي گفت: در پي ارسال نامه فدراسيون جهاني آنها خواستار شنيدن دلايل بركناري احمد دنيا مالي از رياست فدراسيون قايقراني بودند كه مسئولان وزارت ورزش نيز پاسخ آن ها را با ارسال نامه اي اعلام كردند و چند روز پيش نامه فدراسيون جهاني به ايران رسيد كه پاسخ وزارت ورزش در خصوص بركناري دنيا مالي از رياست فدراسيون قانع كننده نبود .

ميلاد افزود: در صورتيكه مشكلي در رياست دنيا مالي در فدراسيون قايقراني وجود داشت آن ها بايد اين مسائل را به فدراسيون جهاني اعلام كنند و به همين دليل فدراسيون جهاني همچنان به دنبال شنيدن پاسخ قانع كننده اي در خصوص اين بركناري است.

ميلاد در خصوص جعل اين نامه از سوي مسئولان قبلي فدراسيون گفت: در اينكه گفته  مي شود پاسخ نامه فدراسيون جهاني از سوي مسئولان قبلي فدراسيون طراحي و ارسال شده است صحت ندارد و به جاي اينكه به دنبال اين موضوع باشيم كه نامه فدراسيون جهاني را منكر شويم درست نيست و به اعتقاد بنده چنين ديدگاهي غير حرفه اي است چرا كه بيش از اين نيز عنوان شده بود كه نامه فدراسيون جهاني جعلي اما پرونده رئيس فدراسيون جهاني چنين چيزي را تكذيب كرد.

وي تصريح كرد: با توجه به اينكه فرصت زيادي تا آغاز رقابت هاي المپيك لندن باقي نمانده است مسئولان بايد به فكر حل اين مشكل باشند.

ميلاد خاطرنشان كرد: درست است كه بحث هايي حاشيه اي براي ما بعد خبري دارد اما در صورتيكه در اين مدت پاسخ قانع كننده اي را به فدراسيون جهاني اعلام كنيم شكي نيست كه فدراسيون جهاني اين موضوع راپيگيري خواهد كرد و اميدوارم زماني به فكر حل اين مشكل نباشيم كه زمان از دست رفته باشد و ديگر هيچ كاري از دستمان برنيايد پس اميدوارم در اين مدت مسئولان به فكر راه حلي براي آن باشند.

يادآور مي شود: در پي بركناري احمد دنيامالي از رياست فدراسيون قايقراني فدارسيون جهاني با ارسال نامه اي خواستار پاسخ قانع كننده اي در خصوص بركناري دنيامالي پيش از رقابت هاي المپيك شدند.

چندي پيش مسئولان ورزش پاسخ فدراسيون جهاني را ارسال كردند و هفته گذشته مسئولان فدراسيون جهاني با اعلام اينك دلايل بركناري دنيا مالي بر آنها قانع كننده نبوده است خواستار پاسخ مجدد به اين نامه شدند، با توجه به اينكه نامه مجدد فدراسيون جهاني مسئولان بايد پاسخ نامه را ارسال كنند./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار