رئیس سابق کمیته آب های آرام گفت: در صورتی که نامه فدراسیون جهانی جعلی باشد مسئولان وزارت ورزش می توانند از دنیا مالی شکایت کنند.

محسن میلاد در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: محمد عباسی، وزیر ورزش و جوانان در مصاحبه ای اعلام کرد نامه فدراسیون جهانی را ما نوشته و به زبان آنها ارسال کردیم که چنین چیزی صحت ندارد،  پیش از این مسئولان ارسال هرگونه نامه ای را تکذیب می کردند و هم اکنون اعلام می کنند این نامه جعلی است و ما خود اقدام به نوشتن آن کردیم.

وی گفت: جعل اسناد دولتی و بین المللی حکم سنگینی دارد و در صورتیکه احمد دنیا مالی رئیس سابق فدراسیون یک همچنین کاری انجام داده باشد عباسی می تواند از وی شکایت کند و جعل اسناد قابل پیگیری است.

میلاد افزود: همچنین در اینجا این سوال پیش می آید در صورتیکه مسئولان از جعلی بودن نامه اطمینان دارند آنها برچه اساس پاسخ فدراسیون جهانی را ارسال کردند.

میلاد افزود: در زمان تغییر و تحولات ایجاد شده در 5 فدراسیون ورزشی با توجه به بحث تعلیق قایقرانی این فدراسیون در رأس اخبار و حواشی قرار گرفت و در حال حاضر نیز بحث جعلی بودن نامه فدراسیون جهانی در میان است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر مرجع اصلی، فدراسیون جهانی قایقرانی است و  مهلت وزارت ورزش برای پاسخ به نامه فدراسیون جهانی کانوئینگ پایان یافت و مسولان ورزش پاسخ این نامه را ارسال کردند به همین دلیل در روزهای آینده در انتظار پاسخ فدراسیون جهانی در خصوص برکناری دنیامالی از ریاست فدراسیون قایقرانی خواهيم بود و در صورتیکه دلیل قانع کننده نباشد خطر تعلیق وجود خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به بعد این موضوع نمایندگان مجلس نیز به دنبال پیگیری این موضوع و برطرف شدن آن قدم برداشتند و با توجه به اینکه ما بدون مستندات صحبتی انجام نمی دهیم در انتظار پاسخ نامه فدراسیون جهانی می نشینم.

وی یادآور شد: متأسفانه با توجه به حواشی بوجود آمده بحث رقابت های المپیک 2012 لندن در حال فراموشی است و هر چقدر زمان را از دست بدهیم دیگر نمی توانیم جبران کنیم و از دست دادن زمان ها به ضرر ورزش تمام می شود و در این بین تنها ورزشکاران لطمه می بینند به همین دلیل باید به فکر حضوری موفق در این رقابت ها باشیم./ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار