رئیس سابق کمیته آبهای آرام گفت: تعلیق هند تهدیدی جدی برای ورزش کشور محسوب می شود به همین دلیل باید در این مدت به فکر چاره ای باشیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، درحال حاضر به دلیل بحث تعلیق چند فدراسیون ورزشی کشورمان با مشکلاتی مواجه هستند که قایقرانی یکی از این فدراسیون ها است و مسئولان ورزشی این وعده را دادند که به زودی با اصلاح اساسنامه و ارسال آن به کمیته بین المللی المپیک این مشکل را برطرف کنند.

در این خصوص محسن میلاد رئیس سابق کمیته آب های آرام در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: چندی پیش کمیته بین المللی المپیک، با برگزاری جلسه هیئت اجرایی در خصوص هند تصمیم گیری کرد و این کشور تعلیق شد بروز یک همچنین اتفاقی عواقب ناگواری در انتظار این کشور است.

وی گفت: پیش از این هندی ها به عنوان میزبان مسابقات قهرمانی آسیا در رشته کاناپلو انتخاب شد و با توجه به تعلیق این کشور به زودی میزبانی نیز از آنها گرفته خواهد شد، البته پیش از این نیز کویت هم تعلیق شده بود که به دلیل اقدامات جدی و ارسال اساسنامه جدید آنها رفع تعلیق شدند.

میلاد افزود: تعلیق ورزش هند تهدیدی جدی برای ما محسوب می شود و با توجه به اینکه فدراسیون های جهانی از کمیته ملی المپیک تبعیت می کنند به همین دلیل در صورتیکه این موضوع جدی شود فدراسیون های جهانی نیز طبق قانون عمل می کند و زمانیکه تعلیق شویم تاوان سنگینی پرداخت خواهیم کرد به همین دلیل در صورتیکه این موضوع جدی تر شود امکان بازگشت به قبل به راحتی نخواهد بود و از این بابت متضرر خواهیم شد.

وی تصریح کرد: کمیته بین المللی ملی المپیک و همچنین فدراسیونهای جهانی در این مدت با ارسال چندین نامه خواستار اصلاح اساسنامه فدراسیون ها شدند که مسئولان کمیته ملی المپیک اعلام کردند در حال حاضر به دنبال برطرف کردن این مشکل هستند که به نظر ن با توجه به حجم بسیار بالا اصلاح اساسنامه بسیار زمانبر است.

وی یادآور شد: کویتی ها پس از تعلیق شدن از سوی کمیته بین المللی المپیک تلاش بسیار زیادی کردند که رفع تعلیق شوند و در نهایت با تلاش های فراوانی که انجام دادند تعلیق آنها برطرف شد اما در صورتیکه این اتفاق برای ورزش کشور رخ دهد ما به راحتی نمی توانیم مشکل را برطرف کنیم به همین دلیل درحال حاضر باید اخطارهای مجامع بین المللی را جدی بگیریم تا به دنبال رفع تعلیق نباشیم.

وی اظهار داشت: درحال حاضر در بحث قایقرانی نیز فدراسیون های جهانی در این مدت احمد دنیامالی را به رسمیت می شناختند و درحال حاضر نیز نام وی در سایت های جهانی درج شده است./آق
 

برچسب ها: تعلیق ، هند ، قایقرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار