شهردار شهر آبگرم گفت: با احداث چند مجتمع آب درمانی در شهر آبگرم، این شهر به منطقه نمونه گردشگری تبدیل می‌شود.

به گزارش گروه استان‌هاي باشگاه خبرنگاران فرشاد محمد حسینی اظهار کرد: طرح جامع شهر آبگرم مدت زیادی است که در دست بررسی است و بالاخره پس از مدتها با تصویب احداث مجتمع آبدرمانی و اقامتی – تفریحی شهر آبگرم، این شهر به منطقه نمونه گردشگری تبدیل می‌شود.
 
وی درباره مجتمع‌های آبدرمانی شهر آبگرم افزود: در این شهر چند مجتمع آبدرمانی احداث می‌شود که به لحاظ راه دسترسی و کوهستانی بودن این شهر جاذبه‌های زیادی را برای گردشگران ایجاد می‌کند و سبب توسعه و درآمد پایدار در منطقه می‌شود.
 
محمد حسینی تصریح کرد: مهمترین این پروژه ها که با مشارکت بخش خصوص و شهرداری در آینده‌ای نزدیک احداث خواهد شد دارای 2700 متر مجتمع آبدرمانی، 150 واحد تجاری، 100 واحد اقامتی در زمینی به مساحت 5000 متر مربع در 8 طبقه است.
 
شهردار شهر آبگرم رستوران و سالن آمفی تئاتر را از دیگر بخش‌های این مجتمع برشمرد و خاطرنشان کرد: این پروژه در آینده‌ای نزدیک اجرا می‌شود به نحوی که زمین و صدور مجوز به عنوان آورده شهرداری و سهم بخش خصوصی نیز به میزان 600 میلیارد ریال برآورد شده است.
 
وی با اشاره به میزان سهم شهرداری در مشارکت این پروژه که 15 درصد است عنوان کرد: برای ساختمان این پروژه 35 میلیارد تومان اعتبار نیاز است که این رقم بدون احتساب تجهیزات و تأسیسات این مجتمع است.
 
انتهای پیام/ز
منبع:تسنيم
برچسب ها: قزوین ، آبگرم ، شهرداری ، گردشگر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.