مروان فلینی بازیکن بلژیکی باشگاه منچستر یونایتد معتقد است که وی در این باشگاه قربانی دیگران شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، مروان فلینی بازیکن بلژیکی باشگاه منچستر یونایتد که فصل پیش پس از کش و قوس‌‌های فراوان با باشگاه اورتون با اصرارهای دیوید مویس سرمربی سابق این تیم با مبلغ 27.7 میلیون پوند به منچستر یونایتد معقتد است زیر نظر مویس نتوانسته کاری انجام دهد و با موسی فن خال می‌تواند بازی بهتری از خود نشان دهد، دی ماه پیش موفق شد اولین گلش را برای یونایتدی‌ها به ثمر برساند.

وی در این خصوص گفت: فصل پیش تا اندازه‌ای قربانی دیگران شدم، واقعا پاسخ دادن به این سوال که این اتفاق رخ داده و تا چه اندازه‌ای بر روی من تاثیر گذاشته است، بسیار سخت است، فقط می‌توانم بگویم فصل پیش برایم تا حد زیادی نا امید کننده و سخت بود. من تمرکزم را در فوتبال از دست ندادم در فوتبال شما باید هوش کافی را هم داشته باشید،‌ چرا که ذهنیت بسیار اهمیت دارد و من هم این قابلیت را دارم و می‌توانم این را ادامه دهم.

سرمربی (فن خال) به من گفت، باید جنگنده باشم، برای اینکه بخواهم بازی کنم، من هم جنگیدم و به سختی تمرین کردم، وقتی که شانس حضور در بازی به من داده شد تلاش کردم خود را به بهترین شکل نشان دهم و در خصوص درخشش در بازی‌‌های جام جهانی نیز گفت: هر چند فصل بسیار سختی را سپری کردم اما جام جهانی به من کمک زیادی کرد، چرا که سرمربی تیم ملی کشورم و بازیکنان این تیم در این راستا به من کمک شایانی کردند که به بازی برگردم و این تجربه فوق العاده‌‌ای می‌تواند برای هر بازیکن باشد.

خانواده‌‌ام هم در این به من کمک زیادی کردند، من در تیم ملی بلژیک به خوبی بازی کردم، چرا که تمام تیم‌مان یک صدا بودیم و توانستیم عملکرد قابل قبولی را در جام جهانی از خود نشان دهیم، چیزی که بازگشت روحیه اعتماد به نفس من کمک شایانی کرد و من پس از بازی‌های جام جهانی با اعتماد به نفس کامل بازگشتم.

گفتنی است؛ باشگاه منچستر یونایتد هم اکنون با 16 امتیاز در جایگاه هفتم رقابت‌های لیگ برتر انگلیسی قرار دارد و این هفته موفق شد با تک گل خوان ماتا از سه کریستال پالاس بگذرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: فلینی ، منچستر ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار