در پی اعلام نتایج مسابقات پرسش مهر 14 ریاست محترم جمهوری سال تحصیلی 93-92، دانش آموزان و فرهنگیان زنجان بر سکوی اول کشوری جای گرفتند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛به نقل از روابط عمومی ؛ رئیس اداره فرهنگی و هنری اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان ، با بیان این مطلب گفت : این مسابقات در بخشهای مطالعه و تحقیق، مقاله ، عکاسی ، شعر، داستان کوتاه، نشریه الکترونیکی و وبلاگ نویسی برگزار شد که در بخش دانش آموزی 23 نفر از دانش آموزان استان صاحب رتبه اول ، 3 نفر موفق به کسب جایگاه دوم و 7 نفر به عنوان سومی دست یافتند همچنین در بین برگزیدگان تعداد 6 رتبه از آن استان زنجان بود.

شعبانی افزود:در بخش فرهنگیان نیز خانم نسرین جزء حبیبی مقدم از ناحیه 2 در رشته مقاله نویسی موفق به کسب رتبه دوم، محمد عباسی در رشته شعر مقام سوم و همچنین عاصم اسدی در رشته شعر هر دو از ناحیه 1 به عنوان برگزیده کشوری دست یافتند.

وی خاطر نشان کرد:در مجموع این مسابقات ، دانش آموزان و فرهنگیان استان با کسب 42 رتبه در سکوی اول قرار گرفتند. خراسان رضوی با 16 مقام دوم و آذربایجان شرقی و اصفهان با کسب 11 عنوان مشترکا سوم شدند.



انتهای پیام/ش

برچسب ها: کسب ، مقام ، مهر ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.