هفته دوم لیگ برتر والیبال؛

بناکار: ملی‌پوش نداریم ولی خطرناکیم

تیم والیبال شهرداری تبریز در هفته دوم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور مقابل تیم موسسه مالی و اعتباری میزان صف‌آرایی می‌کند.

عادل بناکار در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: در لیگ امسال 2 تیم میزان و پیکان با جذب بازیکنان ملی پوش و قدرتمند جزو مدعیان کسب عنوان قهرمانی محسوب می‌شوند با توجه به این موضوع دیدار ما مقابل نماینده خراسان رضوی از حساسیت بالایی برخوردار است.

سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز تصریح کرد: عدم حضور بازیکنان ملی پوش در ترکیب تیم تبریز باعث شد تا ما به خوبی تمرینات آماده سازی خود را برای حضور در لیگ به طور منظم و با ترکیب کامل انجام دهیم. به طوری که پس از حضور در مسابقات تدارکاتی تمامی سرمربیان تیم‌ها اذعان می‌کردند که ما به بهترین نحو ممکن گروهی کار می‌کنیم.

وی گفت: اکثر بازیکنان تیم شهرداری تبریز در گذشته عضو تیم ملی بزرگسالان و یا امیدها بوده‌اند و از تجربه بالایی برخوردارند.

بناکار خاطرنشان کرد: در بازی‌های تدارکاتی توانستیم تیم میزان خراسان را با نتیجه سه بر یک شکست دهیم اما شرایط دیدار دوستانه با رسمی فرق می‌کند و برای برد مشهدی‌ها از تمام توان خود استفاده خواهیم کرد اگر شاگردانم مقابل این تیم مدعی و قدرتمند بازی خود را به خوبی به نمایش بگذارند، برد دور از دسترس نخواهد بود.

انتهای‌پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار