بناکار: انگیزه ملی‌پوشان برای برد روسیه بالاست

مربی بین‌المللی والیبال گفت: ملی‌پوشان ایران توانستند با علمکرد‌ خوب و خارق العاده خود در این دوره از مسابقات جهانی بعد از سال‌ها انتظار، جامعه والیبال را به آرزوی خود برسانند.

 عادل بناکار در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: به نظر من ملی‌پوشان کشورمان بالاتر از حد انتظار در این دوره از مسابقات قهرمانی جهان ظاهر شدند آن فقط در یک بازی که همگان آن را خیلی راحت تصور می‌کردند مقابل آلمان بازی همیشگی خود را اجرا نکردند.
 
مربی بین الملل والیبال کشورمان تصریح کرد: آلمان‌ها در  دیدار بالاتر از حد انتظار سرویس زدند و با ارائه یک والیبال ما فوق حرفه‌ای صعود خود را به جمع چهار تیم برتر جهان قطعی کردند، ملی‌پوشان ایران جایشان در بازی‌های رده‌بندی و یا فینال خالی است.
متاسفانه در دیدار مقابل آلمان هیچ یک از ملی‌پوشان ایرانی در حد خودشان ظاهر نشدند و مقابل سرویس‌های هدفمند آلمان نتیجه را واگذار کردند.

وی ادامه داد: تیم ملی ایران امروز بازی سختی را مقابل تیم آلمان در پیش داریم با توجه به این که ما تاکنون در پنج بازی مقابل آلمان شکست خورده‌ایم ولی این مساله انگیزه‌ای است برای ملی‌پوشان کشورمان تا با ارائه یک بازی خوب نخستین برد خود را مقابل تیم روسیه ثبت کنند و عنوان پنجمی جهان را به خود اختصاص دهند.

بناکار گفت: روس‌ها از نظر دفاعی قوی هستند عبور از این دیورا کار سختی است اما با توجه به شناختی که عملکرد تیم ملی والیبال ایران دارم یک بازی سنگین و پنج سته را پیش‌بینی می‌کنم که به نفع ما خاتمه پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: والیبال ، ملی ، روسیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار