مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور؛

بناکار: بازی با خراسان حکم 6 امتیاز دارد

تیم والیبال شهرداری تبریز در هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور روز سه‌شنبه سوم دی سال جاری در خانه خود مقابل تیم میزان خراسان بازی می‌کند.

عادل بناکار در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: تیم میزان در 2 تا 3 بازی اخیر خود توانسته نتایج قابل قبولی را به دست آورد و عملکرد این تیم با اوایل فصل اصلا قابل مقایسه نیست.

مربی تیم والیبال شهرداری تبریز افزود: بازیکنان تیم تبریز هم به جز بازی مقابل نوین کشاورز که مورد نا مهربانی سازمان لیگ قرار گرفتیم در هفته های اخیر خوب بازی کرده اند و برای شکست مشهدیها در خانه از انگیزه بالایی برخوردار هستند.

وی در ادامه گفت: نقطه قوت تیم میزان در داشتن قدرتی زنها خوبی است که عضو تیم ملی هم هستند آنها هم خوب کار می کنند و هم در دفاع عملکرد حرفه ای دارند اگر بتوانیم در این بخش آنها را چوشش دهیم به طور قطع نتیجه بازی به نفع ما خواهد بود. البته تیم میزان در تمامی پستها یک تیم کامل و بدون نقص است.

بناکار اظهارداشت: این بازی برای ما حکم 6 امتیاز دارد اگر بتوانیم امتیاز کامل دیدار را به دست آوریم با 18 امتیاز جایگاهمان در جدول رده بندی به مکان سوم صعود خواهد کرد این امر در حالی است که هم اکنون تا پایان هفته دهم لیگ در مکان پنجم قرار گرفته ایم.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار