بناکار: از داوران خط همشهری ضربه می‌خوریم/ تعویض‌ها تیم را به خود آورد

تیم والیبال شهرداری تبریز در هفته هشتم مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور مقابل تیم سایپا با نتیجه سه بر 2 پیروز شد.

عادل بناکار در گفتگو با  خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: بازی خوبی را مقابل تیم سایپا به نمایش گذاشتیم ، معتقدم به هیچ عنوان حق این تیم جوان قرار گرفتن در قعر جدول رده بندی نیست.

مربی تیم والیبال شهرداری تبریز افزود: سایپا تیم جوان و یک دستی است، بازیکنان تبریز هم در حد و اندازه های خود نبودند اگر آنها بخشی از قدرتی که مقابل پیکان به نمایش گذاشتند را در برابر سایپا اجرا می کردند به طور حتم با امتیاز بهتری بازی را به پایان می رسانیم.

مربی تیم والیبال شهرداری تبریز یاد آور شد: بازیکنان تبریز پیش از آنکه بخواهد قدرتمند ظاهر شوند به قعرنشینی حریف توجه کرده و بازی را مثل شطرنج کردند آنها به هیچ عنوان پیش بینی نمی کردند در برابر سایپا این بازی سنگین و سخت را در پیش داشته باشند، هر چه " حسین معدنی"‌ به آنها تذکر میداد که این تیم طبق بررسی فیلم بازیهای گذشته تاکنون عملکرد خوبی مقابل حریفانش داشته است بی فایده بود.

بناکار گفت: تیم سایپا تیمی نیست که به حریفان خود به راحتی باج دهد و بازیکنانش تا آخرین پوئن با انگیزه بالا می جنگند، نارنجی پوشان درست اول در تمامی فاکتور‌ها نسبت به ما برتری داشتند، تعویض‌های " حسین معدنی" و بهره گیری از "مجتبی غیاثی" و" اکبر ولایی" به جای " وحید والی" و " پائولو" جواب داد و روند کار تیمیمان را بهبود بخشید.

مربی  تیم والیبال شهرداری تبریز در خصوص داوری‌های لیگ امسال اظهار داشت: خوشبختانه داوریها مشکل خاصی ندارد ولی متاسفانه ما در شهر خودمان بالعکس دیگر تیمها با داوران خط مشکل داریم، به طوری که وقتی سر دارو توپ را ندیده ، داور خط اعلام می‌کند که توپ به دست بازیکنان تبریز برخورد کرده و به اوت رفته است،‌ در صورتی که به هیچ عنوان این طور نبود.امیدوارم این مسئله برطرف شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار