"عبدربه منصورهادی" ؛ رئیس جمهوری یمن با اعضای دولت جدید دیدار کرد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از الیوم السابع، عبدربه منصور هادی در دیدار با دولت جدید یمن، پس از ادای سوگند قانون اساسی توسط اعضای دولت از اطمینانش به دولت جدید سخن گفت و اعلام کرد که دولت مسئولیت بزرگی برای انجام وظایفش برعهده دارد.

عبدربه منصور هادی در این دیدار گفت: همگان بی صبرانه منتظر تشکیل دولت جدید بودند تا دولت مسئولیت را در شرایط آکنده از چالشها بر عهده بگیرد.

وی گفت: ملت امید و اعتمادش را به این دولت سپرده است.

وی در ادامه افزود: زنان و جوانان در دولت جدید پست های مختلفی را به اعتبار اینکه امید وجدان بیدار ملت می‌باشند بر عهده دارند؛ همچنانکه آنها نماینده هیچ حزب، قشر و مذهبی نیستند، بلکه تمامی یمن را نمایندگی می‌کنند.

هادی همچنین در این دیدار از تلاش های خالد بحاح، نخست وزیری یمن که در طول روزهای گذشته بدون سرخوردگی و خستگی برای تشکیل این دولت از افراد شایسته تلاش کرده بودتقدیر کرد و از دولت پیشین نیز که تمامی تلاشهایش را در دوره پیچیده و دشوار پیشین انجام داد، تشکر کرد.

وی ابراز امیدواری کرد که مرحله انتقالی به طور کامل انجام پذیرد و از جمله قانون اساسی جدید به اعتبار اینکه اساس دولت شهروندی است بر طبق مفاد نشست گفتگوی ملی فراگیر آماده گردد.

وی همچنین از تمامی طرفهای سیاسی خواست تا به تماممی بندهای توافقنامه صلح و شراکت ملی طبق راهکارهای توضیح داده شده در آن احترام بگذارند.

گفتنی است، نخست وزیر و اعضای دولت امروز در برابر رئیس جمهوری یمن در کاخ ریاست جمهوری ادای سوگند کردند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار