رئیس سازمان مدارس غیردولتی و مشارکت های مردمی و خانواده گفت: در راستای میزان تحقق اهداف آموزشی و پرورشی تیم‌های ویژه بازرسی، نظارت بر عملکرد مدارس واگذار شده به مؤسسین مدارس غیردولتی افزایش می یابد.

 
به گزارش  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ،  مرضیه گرد در اولین جلسه پایش بسته حمایتی بررسی و نتایج بازدید از مدارس تحت پوشش با حضور کارشناسان اعزامی به استان ها، گفت: مرحله اول این بازدیدها در مهرماه سال جاری با حضور کارشناسان حوزه ستادی سازمان و با مشارکت بخش های مرتبط وزارت متبوع صورت پذیرفت، همچنین ضمن بررسی نتایج دور اول این بازدیدها در کمیته نظارت و کیفیت بخشی هم‌اکنون نیز درصدد اجرای مرحله دوم بازدیدها و اعزام تیم‌های بازرسی به مدارس مربوطه می باشیم.

رئیس سازمان مدارس غیردولتی و مشارکت های مردمی و خانواده با تاکید بر اینکه این سازمان از نقش نظارتی خود در جهت ارتقای عملکرد این مدارس بهره خواهد گرفت افزود: برای اجرای هر طرح جدید نگرانی‌هایی وجود دارد اما باید اعلام کنیم تمام جوانب این طرح در ابعاد کمی و کیفی سنجیده شده است لیکن در راستای تحقق اهداف این طرح ، از جمله توسعه عدالت آموزشی و ارتقای مشارکت مردمی بر نظارت های تخصصی این سازمان خواهیم افزود.

گفتنی است؛ در این جلسه کارشناسان اعزامی به ارایه گزارش بررسی و پایش بسته حمایتی و نحوه اجرای طرح در استان ها و مدارس مورد بازدید پرداختند.

انتهای پیام/
برچسب ها: نظارت ، عملکرد ، مدارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار