دولت اوباما رسانه ها را به شدت محدود کرده و به چالش کشیده است و بیش از دولت های گذشته برای رسانه ها خطرناک بوده است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران، گلوبال ریسرچ در گزارشی نوشت، در روز بین المللی پایان دادن به مصونیت قضایی در پی جرایم ضد خبرنگاران، مسئولان آمریکایی  کمک فوق العاده خبرنگاران به آزادی و امنیت همه را ستودند و اعلام کردند خبرنگاران به تاریکی نور و به بی صدا، صدا بخشیدند.  با این حال همین جا است که دورویی و تزویر آمریکا آشکار می شود زیرا این کشور در واقع یکی از بزرگترین ناقضان ازادی رسانه است و با خبرنگاران مانند تروریست ها و تبهکاران برخورد می کند. 

حتی خبرنگاران رسانه های شناخته شده این کشور نیز اعلام کرده اند دولت اوباما رییس جمهور کنونی آمریکا در مقایسه با دولت های قبلی با خبرنگاران بسیار خصمانه برخورد می کند. 

در یک مورد، سوزان پیج رییس دفتر واشنگتن یو اس ای تودی در اظهاراتی گفته است دولت کنونی بیش از هر دولت دیگر در گذشته آزادی رسانه هارا تهدید کرده است. وی می گوید واقعا اگر کاخ سفید به جلوگیری از کار خبرنگاران در انتشار اخبار و واقعیت ها ادامه دهد، درباره آنچه در آینده روی خواهد داد بسیار نگران است. 

دولت اوباما رسانه‌ها را به شدت محدود کرده و به چالش کشیده است و بیش از دولت های گذشته برای رسانه ها خطرناک بوده است. دولت اوباما شاید مزورترین دولت در تاریخ باشد  و یکی از نشانه های این تزویر آن است که شمار افشاگرانی که توسط دولت اوباما محاکمه شده اند از مجموع افرادی که در دولت های قبلی محاکمه شده اند بیشتر است. 



انتهای پیام./
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار