منصور ابراهیم‌زاده بعد از شکست تیمش مقابل پرسپولیس؛

مسوولان پرسپولیس می توانستند مانع توهین به رحمتی شوند

سرمربی پیکان بعد از بازی با پرسپولیس گفت:هر باشگاهی که بخواهد می تواند به هوادارانش ، احترام به حریف را یاد بدهد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران  منصور ابراهیم‌زاده بعد از شکست تیمش مقابل پرسپولیس در نشست خبری اظهار داشت: ما در جریان بازی مسلط به توپ و زمین بودیم و پرسپولیس به شروع مجددها و ضربات ایستگاهی روی آورده بود. اکثر بازی دست ما بود و فقط من می‌توانم به تیم حریف که پرسپولیس است تبریک بگویم. پرسپولیس را تا امروز این همه ضعیف ندیده بودم. ما به دو بازیکن کم تجربه خود و یک بازیکن با تجربه آنها باختیم.

وی ادامه داد: ما باید به تمام بازیکنان ملی احترام بگذاریم. رحمتی  در دیدار مقابل تراکتورسازی هم  توهین شنید . وی  از لحاظ فنی و  از لحاظ شخصیتی قابل احترام  است. علت این رفتارهای زشت را از سوی برخی تماشاگران نمی دانم.جالب است به ساری هم رفتیم و آنجا هم کلی توهین شنیدیم. می گویند تراکتورسازی را با اینکه محروم کرده‌اند آنها درخواست بخشش داده‌اند. معاوم است این توهین ها از جایی شیوع پیدا کرده است.
 
وی با اشاره به اقدام پیشگیرانه خود در ممانعت از فحاشی برخی از هواداران پیکان گفت: امروز وقتی متوجه شدم هواداران ما به یکسری از بازیکنان پرسپولیس توهین می‌کنند،مانع از این کار شدیم. حالا چون رحمتی به پیکان آمده تماشاگر نباید به او توهین کند.من نمی دانم مشکل بعضی با رحمتی چیست.کاش واقعا این آدم های بی فکر از ائمه الگو می گرفتند و رفتار خود را اصلاح می کردند.
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار