آناليزور شاهين بوشهر گفت: سعي مي كنيم در فكر مشكلات مالي نباشيم و بايد تلاش مضاعف كنيم تا به رده هاي پايين تر سقوط نكنيم و در ليگ بمانيم.

عبدالرضا بازياري در گفتگو با

خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران

افزود: متأسفانه از مدتها قبل با مشكلات مالي روبرو هستيم وعده و عيدهايي كه باشگاه به بازيكنان داده تاكنون عملي نشده و برخي از بازيكنان تيم از دو سال پيش طلب دارند و هنوز پرداخت نشده است با توجه به اينكه تا پايان ليگ فرصتي باقي نمانده سعي مي كنيم اين مشكلات را فراموش كنيم و براي اينكه تيم به رده هاي پايين تر سقوط نكند بايد تلاش مضاعف كنيم و آن را در ليگ برتر حفظ كنيم.

وي تصريح كرد: حميددرخشان نيز به خاطر برخي مشكلات تيم را ترك كرد و هما كنون اصغر كامياب رهبري شاهين را بر عهده دارد و به احتمال زياد تا پايان فصل در خدمت تيم باشد.

بازياري عنوان كرد: از سري مسابقات ليگ برتر روز گذشته مقابل نفت تهران به ميدان رفتيم خوشبختانه با درايت و هوشياري بازيكنان اين ديدار را برديم و با اين نتيجه با چند تيم بالاي جدولي فاصله خود را كمتر كرديم.

وي عنوان كرد: آخر هفته (جمعه 25 فروردين) با مس كرمان بازي داريم بايد اين ديدار و بازيهاي باقي مانده را ببريم و امتيازات خود را اضافه كنيم تا سقوط نكنيم.

بازياري اشاره كرد: در 6-5 بازي آخر با سپاهان و استقلال ديدار داريم اين تيم ما قدر هستند و نبايد غفلت كنيم.

وي عنوان كرد: شاهين بازيكنان خوبي دارد و آنهايي كه از تيم جدا شده اند و در تيم هاي ديگر ليگ برتر هستند با بازيهاي خوب نشاني داده اند از ديگران چيزي كمتر ندارند.

بازياري گفت: تنها در خواستي كه از مسئولان امر داريم اين است كه ما را ياري دهند و مشكلاتمان را حل كنند و معتقديم شاهين از تيم هاي خوب و پرطرفداري كشورمان است كه نبايد به رده هاي پايين تر سقوط كند.

وي خاطر نشان كرد: در اين سالهايي كه در ليگ برتر بازي مي كنيم تعداد زيادي مربي تعويض كرده ايم اين عامل نه تنها تأثيرات مثبت ندارد بلكه به تيم ضربه مي زنند و بازيكنان نمي توانند با برنامه هايي كه هر مربي در زمان خود مي دهد هماهنگ باشند و بايد اذعان كنيم ما از نظر عوض كردن مربي ركورد شكسته ايم./مح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار