درخشان: سجادي اصلح ترين وزير پيشنهادي است

درخشان : سجادي وزير پيشنهادي مجلس فردي با تجربه به مسائل ورزشي است و براي اين جايگاه اصلح تر است.

حميددرخشان در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: سجادي سالها در ورزش فعاليت داشته و كاملا به مسائل ورزشي آشناست و پست هاي متفاوت فعاليت داشته و مي توان گفت وي در كل از خانواده ورزشي محسوب مي شود . 
 
درخشان در رابطه به اينكه سجادي چه برنامه اي بايد داشته باشد گفت: اول از همه بايد برنامه اي براي نيروي جوان كشورمان داشته باشد زيرا كه 50 درصد كشورمان را جوانان تشكيل مي دهد و حتما در برنامه هاي خود بايد برنامه ريزي دراز مدت براي جوانان داشته باشد و براي زير ساختهاي ورزش برنامه ريزي مدرن داشته باشد و به  ورزش حركت خوب و رو به جلو بدهد.
 
وي در ادامه گفت: حتي مي شود در مورد مسائل سياسي كه جدا از ورزش است مي توان از آن در اوج ورزش به نفع ايران استفاده كرد .
 
وي همچنين بيان داشت: پتانسيل كشور خوب و متعادل است و مي توان در اين پتانسيلي كه دارد در جايگاه بين المللي بهتر باشد و با يك سرمايه خوب و برنامه ريزي درست مي تواند اين كار را به درستي انجام دهد.
 
 وي اظهار داشت: سجادي بايد بعد از اينكه راي آورد وانتخاب شد ساختار باشگاه هاي حرفه اي را تغيير بدهد و براي 16 باشگاه  برنامه ريزي مدرن داشته باشد تا آنها بتوانند باشگاه هاي خود را با دريافت وام كامل كنند و  زير ساخت ورزشي مان كه ضعيف است را سرو سامان دهد.
 
وي در پايان باز هم تاكيد كرد: سجادي سالها در ورزش بوده واميدوارم آنها كه دستشان براي راي دادن باز است و اقتدار دارند به وي راي مثبت بدهند واميدوارم بتواند فردا راي بياورد.

انتهای پیام/

برچسب ها: سجادی ، وزیر ، پیشنهادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار