"مارک رایلنس" در نقش "بی اف جی"

"مارک رایلنس" برای بازی در تازه‌ترین فیلم "استیون اسپیلبرگ" انتخاب شد.

به گزارشخبرنگار سینمای جهان باشگاه خبرنگاران  به نقل از ورایتی، "بی اف جی" نام فیلم جدید "استیون اسپیلبرگ"، کارگردان مطرح "هالیوود" است که با همکاری کمپانی "دریم ورکس" ساخته خواهد شد. "بی اف جی" مخفف کلمه "غول بزرگ دوست داشتنی" است.

"مارک رایلنس" برای بازی در نقش این غول انتخاب شده است. داستان این فیلم اقتباسی است از رمانی به نویسندگی "رولد دال"؛ این رمان که برای بچه‌ها نوشته شده است سال 1982 منتشر شد.
داستان این فیلم  درباره دختری جوان و یک غول است. این دو با هم همراه می شوند تا یک موجود شیطانی و آدم خوار که به دنیای انسان‌ها حمله‌ور شده است را بگیرند.

"اسپیلبرگ" کار فیلم‌برداری را از اول 2015 آغاز کرد و این فیلم اول جولای 2016 در "آمریکا" به نمایش در خواهد آمد. "رایلنس" در حال حاضر در یکی دیگر از فیلم‌های "اسپیلبرگ" مشغول به بازی است. این فیلم نیز کاری از کمپانی "دریم ورکس" است.

داستان این فیلم که هنوز نامی برای آن مشخص نشده، درباره یک جاسوس دوران جنگ سرد با بازی "تام هنکس" است. از دیگر کارهای فعالی "رایلنس" می‌توان به "تفنگ‌دار" و "روزها و شب‌ها" اشاره کرد. تهیه‌کنندگان فیلم "بی اف جی" "اسپیلبرگ"، "فرانک مارشال" و "سم مرسر" هستند و "کندی"، "جان مرن" و "مایکل سیگل" مدیران تولید آن هستند.

"دیزنی" کار توزیع داخلی این فیلم را بر عهده خواهد داشت و کار توزیع آن در "اروپا"، "آفریقا" و "خاورمیانه" برعهده "اسمیت اینترتینمنت" است. "دریم ورکس" و "ریلانیس" به طور مشترک این فیلم را در "هند" پخش خواهند کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: مارک ، رایلنس ، فیلم ، انسان ، دوران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار