مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه اردبیل از فعالیت 10 کارخانه آرد سازی در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ عباس کریمی در کارگاه پدافند غیر عامل از فعالیت ۱۷ مرکز ذخیره سازی گندم در استان خبر داد و افزود: پراکندگی مراکز ذخیره سازی گندم به شکلی است که در صورت بروز حادثه دسترسی به گندم به سادگی امکان پذیر باشد.

وی این پراکندگی را نقطه قوت در راستای برنامه های پدافند غیر عامل شرکت غله دانست و افزود: در مراکز نگهداری گندم مصرفی سال آینده استان خریداری و ذخیره سازی شده است.

به گفته کریمی خرید فعالیت ۱۷ مرکز ذخیره سازی گندم پتانسیل قابل توجهی برای ذخیره گندم ایجاد کرده است و در حال حاضر ذخیره گندم بیش از مصرف و نیاز استان بوده و همچنان خرید گندم به قوت خود باقی است.

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه اردبیل به تجهیز سیلوها به سوخت دوم و گازوئیل اشاره کرد و بیان داشت: ذخیره آب، پناهگاه و ژنراتور برق از دیگر تجهیزات موجود در سیلوهای ملکی و بخش خصوصی استان است.

وی با بیان اینکه تجهیز سیلو به سوخت دوم با هدف تداوم فعالیت در صورت قطعی گاز است، ادامه داد: تجهیز و بارگیری مکانیزه در سیلوها از دیگر تجهیزات موجود در مواقع بحرانی است و در عین حال کنترل سیلوها از طریق دوربین های مدار بسته انجام می شود.

کریمی با یادآوری طرح استاندارد سازی نانوایی ها به تداوم اجرای طرح دوگانه سوز کردن نانوایی ها تاکید کرد و افزود: بازرسی های مداوم از نانوایی ها انجام می شود تا مجهز به سوخت دوم باشند و بتوانند از سوخت دوم در زمان قطعی گاز استفاده کنند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.