کارشناس فوتبال کشورمان گفت: باید محکمه‌ای باعدل میان فدراسیون و صدا وسیما قضاوت کند اما اگر فدراسیون فوتبال کوتاه بیاید نتیجه مطلوب‌تر است.

صادق ورمزیار در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در مورد اختلافات پیش آمده ما بین صدا و سیما و فدراسیون فوتبال اظهار داشت: در تمام دنیا حق پخش متعلق به باشگاه‌ها است در ایران هم فدراسیون حق دارد بابت پخش تلویزیونی بازی‌ها مبلغی خواستار شود اما رقم توافق بایستی معقول باشد البته تمام حق را به فدراسیون نمی‌دهم چراکه بین هر دو سازمان باید تعاملی ایجاد شود تا در حق هر دو طرف مدعا ضرری وارد نشود و در این بین بانوان و فرزندان این مملکت علاقه‌مند فوتبال هستند ولی شرایط حضور در ورزشگاه‌ها را ندارند از دیدن محروم شوند.

کارشناس فوتبال کشورمان در ادامه بیان کرد: باید محکمه‌ای عادل ایجاد شود تا میانجی‌گری کند و ناظر کار باشد تا حق هیچ یک از دو طرف ضایع نشود و مبلغی که از سوی این محکمه اعلام می‌شود باید به مقداری باشد که رتق و فتق امور حل شود و بین دو سازمان دولتی باید تعاملی ایجاد شود تا مردم ضرر نکنند.

ورمزیار در مورد افت لیگ کشور گفت: هیچ فرقی بین فوتبال دوران همبازی‌های من و بازیکنان حال حاضر نیست (توپ همان توپ، زمان بازی به همان اندازه، تعداد بازیکنان همان 11 نفر است) مسئله ‌ای که تغییر کرده روش پرورش بازیکنان است در زمان‌های گذشته هم روی ادب و شعور و هم روی بازی بازیکنان کار می‌شد ولی در حال حاضر فقط روی روش بازی کار می‌شود به این دلیل است که فقر بازیکن داریم و عدم آموزش صحیح در فوتبال پایه از بعد فرهنگی است و پولی که به ورزش فوتبال تزریق می‌شود به اندازه ارزش این ورزش نیست.

کارشناس فوتبال در مورد راه حل اختلاف بین صدا وسیما و فدراسیون فوتبال گفت: تاکنون فدراسیون کوتاه آمده و اگر باز هم به کار خود ادامه دهد نتیجه بهتر است.

انتهای‌پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار