پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: سخت‌ترین بازی استقلال گذشتن از سد ملوان است و آبی‌پوشان برای تثبیت قهرمانی به این 3 امتیاز احتیاج دارند.

صادق ورمزیار در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر استقلال بعد از برد سایپا که با غیبت ساموئل و بازیکنان محروم همراه بود شرایط روحی خوبی دارد ولی هنوز تا رسیدن به شرایط ایده‌آل فاصله دارد.
 
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در رابطه با بازی آینده استقلال و ملوان افزود: این سخت‌ترین بازی استقلال در هفته‌های آتی می‌باشد. ملوان همیشه در زمین خودش خوب بازی می‌کند و در برابر استقلال نیز دردسرساز بوده است و اگر استقلال با حضور خسرو حیدری و ساموئل بتواند از ملوان امتیاز بگیرد معتقدم 70درصد می‌تواند قهرمان لیگ سیزدهم شود. در واقع گذشتن از سد ملوان سخت‌ترین کار ممکن است.
 
وی در باره شایعه منتشر شده مبنی بر ملاقات قلعه‌نویی و اسکوچیچ اظهار داشت: اسکوچیچ رزومه کاری خوبی در ایران برای خودش رقم زده است و با اینکه در اوایل خوب نتیجه نگرفت ولی با اعتماد مسئولان ملوان توانست این تیم را به یکی از تیم‌های خوب شهرستانی حاضر در لیگ سیزدهم تبدیل کند و معتقدم این مربی هرگز کاری انجام نمی‌دهد که سابقه خود را خراب کند.
 
ورمزیار ادامه داد: این حواشی ترفند مدیر عامل ملوان بوده است تا بازیکنان این تیم با انگیزه بیش‌تر در برابر استقلال قرار بگیرند.
 
وی در رابطه با برگ برنده دو تیم بیان کرد: ملوان خط فوروارد خوبی دارد و برای استقلال دردسرساز خواهد شد و از آن روی اگر در استقلال تیموریان آماده باشد و دفاع وسط کم اشتباه ظاهر شود می‌توانند نقطه قوت استقلال باشند همچنین با توجه به مصدومیت رحمتی اگر وی به این بازی برسد و خوب کار کند نقطه قوت دفاع استقلال خواهد بود.
 
وی در پایان در رابطه با حضور استقلال در آسیا خاطرنشان کرد: استقلال برای حضور بهتر در آسیا نیاز دارد بازیکنان جدید و کارآمدی به این تیم اضافه کند. حضور مبعلی بسیار تصمیم درستی بود وی یکی از بهترین بازیکنان طراح خوب کشور محسوب می‌شود. البته استقلال به یک گلزن تمام کننده در خط فوروارد خود احتیاج دارد که ادینهو می‌توان گزینه مناسبی باشد. همچنین با توجه به مصدومیت‌های پی‌درپی خسرو حیدری و هاشم بیگ‌زاده که بصورت متناوب در خط دفاعی بازی کرده‌اند به نظر می‌آید در پست دفاع که بازوی قدرت هر تیمی است نیز استقلال نیاز به جذب بازیکن دارد.

انتهای پیام/

برچسب ها: ملوان ، ورمزیار ، پیروزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار