پیشکسوت فوتبال گفت: عملکرد استقلال در نقل و انتقالات به خاطر حضور موثر قلعه‌نويی خوب بوده است.

صادق ورمزیار در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، گفت: قلعه‌نويی در نقل وانتقالات به خاطر حضورش در خرید بازیکن عملکرد خوبي داشته و کفه ترازو امسال به نفع استقلال است.

وی افزود: استقلال سال گذشته بازیکنان و مهره های موثری در تیمش داشت که به موقع سرعت بازی را کند و یا تند می‌کردند ولی امسال چنین بازیکنی در تیم استقلال وجود ندارد.

وی در مورد بازی استقلال و ملوان گفت: بازیکنان استقلال در نیمه اول هیچ کاری انجام نداند و چون چند نفر از بازیکنان برای اولین بار بود که بازی می‌کردند استرس داشته  و میلی به بازی در آنها دیده نمی‌شد.

وی همچنین گفت: ولی در نیمه دوم چون از بازیکنان باتجربه درتیم استفاده شد این بازیکنان نبض بازی را بدست گرفتند و بازی بهتری ارائه دادند.

وی در مورد شفاف‌سازی قراردادها اظهار کرد: از محتویات قرارداد هیچ کس نباید مطلع شود زيرا امری کاملا محرمانه است.اگر هم قرار باشد شفاف‌ شود فقط در خود باشگاه باید برای قراردادها سقفی مشخص شود و این از اختیارات مدیریت باشگاه است حتی زمانی که قراردادی با کی‌روش منعقد می‌کنند از محتویات آن کسی با خبر نمی‌شود.

ورمزيار همچنین در مورد وضعیت باشگاه پرسپولیس گفت:سطح بازی تیم پرسپولیس به خاطر جدایی چند بازیکن ملی‌پوش این تیم در فصل آینده پایین خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: به جوانگرایی صرف اعتقاد ندارم ترکیبی از جوانها و افراد با تجربه خوب است چون باشگاهی مثل بارسلون هم هر سال یکی دو بازیکن جوان جذب می‌کند و یکسال بعد آنها را به باشگاه دیگری می‌فرستد. اگر با تجربه‌ها را کنار بگذاریم در کیفیت فوتبال تاثیر معکوس خواهد گذاشت.


انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، نقل ، انتقالات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار