کارشناس فوتبال کشورمان گفت: ضعیف‌ترین فدراسیون فوتبال مربوط به دوره 6 ساله کفاشیان و همکارانش است و به نظرم باید این افراد به طور کل از ریشه تغییر کنند.

ناصر ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره عملکرد کفاشیان اظهار داشت: ضعیف‌ترین فدراسیون فوتبال را من در زمان کفاشیان دیدم چرا که عملکرد نامناسب کفاشیان و همکارانش به صورتی است که باید این افراد به طور کلی عوض شوند.

کارشناس فوتبال کشورمان در ادامه بیان کرد: به نظر من پایه و اساس فدراسیون کفاشیان باید از ریشه از بین برود و نفرات جدید جایگزین اعضای قبلی شوند و این تغییرات و تحولات اساسی برای فوتبال کشورمان لازم است و می‌تواند تاثیر مثبت داشته باشد.

وی در ادامه عنوان کرد: در فدراسیون تنها یک نفر عملکرد خوبی داشته آن هم کمیته اجرایی مسابقات است وگرنه بقیه افراد باید هرچه زودتر از سمت خود استعفا دهند و این رابطه فامیلی‌ای که در فدراسیون برپا کرده‌اند را از بین ببرند.

کارشناس فوتبال تصریح کرد: در حال حاضر در فوتبال کشورمان ضعف‌های بسیار بزرگی وجود دارد که به یکی، دو تا ختم نمی‌شود زمانی که مدیریت فدراسیون و مدیریت باشگاه‌ها ضعیف باشد این موضوع به ضرر فوتبال است و پایه‌ها را ضعیف می‌کند.

ابراهیمی در ادامه افزود: زمانی که گفته می‌شو باشگاه‌ها دولتی هستند و از بیت‌المال استفاده می‌کنند پس صدا و سیما دولتی نیست؟ چرا که صدا و سیما نیز دولتی است و من دولت را در اجرای این اختلافات مقصر می‌دانم که چرا دولت در این بخش، اختلافات نظر نداشت و این موضوع یعنی اینکه از این جیب به آن جیب کردن! پس این کار چه معنی می‌دهد؟

بهترین  کار این بود که فدراسیون با صحبت کردن و نشست و برخاست با رسانه ملی این اختلافات را حل می‌کردند نه اینکه دست به اعتصاب بزنند. این اعتصاب در فوتبال ما باعث معضل خواهد شد.

وی در ادامه عنوان کرد: مردم دوست دارند که فوتبال را از تلویزیون ببیند، چرا نباید دوربین‌ها به استادیوم‌ها بروند مگر مردم چه گناهی کرده‌اند که باید اینطور با آنها رفتار شود.

کارشناس فوتبال در ادامه افزود: فدراسیون باید کاری انجام دهد که باشگاه‌ها خصوصی شوند چراکه دیگر با این مشکلات روبرو نخواهیم شد.
در حال حاضر کشور ترکیه 50سال است که به باشگاه‌هایش گفته که از درآمد دولت پولی به شما داده نمی‌شود و به آنها زمین بازی و امکانات اولیه داده تا آنها خودشان بتوانند درآمدزایی کنند و خرج باشگاه‌های خود را بدست آورند پس به نظر من بهتر است باشگاه‌ها خصوصی شوند و خودشان پول دربیاورند و این برای من جای سوال است که چرا فدراسیون باشگاه‌ها را خصوصی نمی‌کند؟

وی درباره ناکامی‌های اخیر فوتبال کشورمان تصریح کرد: چرا باید فوتبال کشورمان در این 6سال که کفاشیان مدیریت آن را بر عهده دارد آنقدر ضعیف عمل کند؟ در حال حاضر نظاره‌گر هستیم که تیم نونهالان، نوجوانان جوانان و تیم ملی امید کشورمان نتوانستند نتایج قابل قبول را رقم بزنند و این هم از شاهکار تیم ملی فوتبالمان در جام جهانی که فقط از تیم آرژانتین گل نخورد وگرنه بازی قابل قبولی را از خود به نمایش نگذاشت.
چطور ممکن است تیم ملی امید کشورمان از ویتنامی که فوتبال ندارد گل بخورد؟

ابراهیمی در ادامه افزود: باشگاه پرسپولیس در این 12سال، 15مدیرعامل عوض کرده چرا باید یک تیم محبوب این وضعیت را داشته باشد؟ این موضوع ضعف یک باشگاه را می‌رساند چرا که تغییر و تحولات زیاد در باشگاه باعث به چالش کشیدن تیم می‌شود.

وی عنوان کرد: وینگادا که با فرهنگ کشور ما آشنا نیست چرا باید به فوتبال ما دعوت شود و آنطور در بازی‌های آسیایی بازیکنان را به حال خود رها کند؟ بهتر بود یک مربی قدرتمند ایرانی جایگزین وینگادا می‌شد نه اینکه ما بکاریم دیگران بخورند!!

ابراهیمی در پایان خاطرنشان کرد: زمانی که ضعف مدیریت در فوتبال زیاد باشد مردم از دیدن فوتبال دلزده می‌شوند الان در حال حاضر برای دیدن بازی‌های لیگ برتر تماشاچیان کمتری در ورزشگاه‌ها می‌بینیم چرا که بازی‌های لیگ برتری تبدیل به دعوا و فحاشی شده است و این موضوع باعث می‌شود فوتبال به چالش کشیده شود.

تیم ملی فوتبالمان در جام جهانی فقط در درگیری فیزیکی مقام اول را بدست آورد و در تمام رده‌ها ضعیف‌ترین تیم اعلام شد و به نظر من باید دست و پای این فوتبالیست‌های جانباز و معلول را طلا گرفت چرا که عملکرد آنها به قدری خوب بود که این موضوع‌ جای تاسف دارد برای تیم ملی و دیگر رده‌هایی که نتوانستند نتایج مطلوبی را کسب کنند.

انتهای‌پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار