تیم‌های اینتر و آتالانتا موفق شدند حریفان خود را در سری آ شکست دهند.

تیم اینتر در چارچوب هفته هفتم سری آ ایتالیا، در ورزشگاه جوزپه مه آتزا میزبان تورینو بود که با نتیجه ۳-۲ به پیروزی رسید.

مارکوس تورام ستاره فرانسوی خط حمله نراتزوری در این بازی هت تریک کرد و در دقایق ۲۵، ۳۵ و ۶۰ سه گل برای تیمش به ثمر رساند. زاپاتا (۳۶) و ولاسیچ (۸۶) از روی  نقطه پنالتی هم گل‌های تورینو را زدند. این نتیجه در حالی رقم خورد که تورینو از دقیقه ۲۰ با اخراج ماریپان مدافع شیلیایی اش، ۱۰ نفره بازی کرد.

مهدی طارمی در این مسابقه از دقیقه ۶۸ و بعد از مصدومیت تورام به جای او وارد میدان شد و در ثانیه‌های پایانی یک فرصت تک به تک فوق العاده را در ۲ متری دروازه با بی دقتی از دست داد تا پایش در سری آ همچنان به گلزنی باز نشود.

با این نتیجه، اینتر ۱۴ امتیازی شد و به رتبه دوم صعود کرد. تورینو هم با ۱۱ امتیاز ششم است.

در دیگر مسابقه مهم امشب سری آ، آتالانتا با نتیجه پنج بر یک مهمانش جنوا را در هم کوبید. متئو رتگی در این بازی، اولین هت تریک خود در سری آ را تجربه کرد.  رتگی با هت تریک امشب مقابل تیم سابقش به رکورد ۷ گل و ۱ پاس گل در ۷ بازی ابتدایی خود با پیراهن آتالانتا در سری آ رسید. او پس از فیلیپو اینزاگی و لوییس موریل سومین بازیکنی است که در ۷ بازی ابتدایی خود با پیراهن آتالانتا در سری آ موفق به ثبت +۷ گل می‌شود. این مهاجم ۲۵ ساله در تابستان امسال در انتقالی ۲۲ میلیون یورویی از جنوا به آتالانتا پیوست.

برچسب ها: اینتر ، سری آ ایتالیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار