ابراهیمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

کار کفاشیان منحصر به فرد است/ نمی‌دانم رئیس فدراسیون به چه چیزی افتخار می‌کند

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: با توجه به عملکرد ضعیف و دور از انتظار فوتبال کشورمان در تمامی رده‌ها نمی‌دانم کفاشیان به چه چیزی افتخار می‌کند.

ناصر ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  افزود:در خصوص بحث محروم کردن مردم از بخش تلویزیونی باید بگویم کار وی منحصر به فرد است و در  هیچ جای دنیا چنین اتفاقی نمی‌افتد که مردم آن جامعه را از پخش رنده رشته ورزشی آن هم فوتبال محروم کند.
 
وی با انتقاد از رئیس فدراسیون فوتبال افزود:‌ به نظر من کفاشیان چیزی از وضعیت فوتبال نمی‌داند و باید مجلس و دولت به این جریان ورود پیدا کنند.

کارشناس فوتبال کشورمان تصریح کرد: وقتی ناکامی‌های تیم‌های امید، نوجوانان و جوانان و بزرگسالان را دیده‌ایم باید بگویم که کفاشیان چه عملکردی برای دفاع دارد؟ و یا وی به چه چیزی افتخار می‌کند.

ابراهیمی عنوان داشت: 25 سال پیش من پیش بینی چنین روزی را می‌کردم. کلا عملکرد فدراسیون با فوتبال حرفه‌ای منافات دارد وقتی ما از تیم اردن که حتی نمی‌توان به عنوان یک تیم درجه 2 نام برد گل ‌می‌خوریم چه انتظاری می‌توان از این فوتبال داشت. به نظر من روز به روز فوتبال کشورمان به روز‌های ناامید کننده آن نزدیک می‌شود و از این بدتر نیز در فوتبال ما وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: باز هم می‌گویم کفاشیان چه حرفی برای گفتن دارد زیرا وی موفقیتی نداشته و ما ضعف‌های زیادی در فوتبال داریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار