پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: سرمربی بجای اعتراض به داوری باید اشتباه بازیکن و تیم را گوشزد کند.

ناصر ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، گفت: وضعیت پرسپولیس از سال 82 به حالت اورژانسی درآمده است. زمانی که سران فوتبال در مدت زمان 13سال 15 مدیرعامل تیم را عوض می‌کنند، نباید بیشتر از این انتظار داشت. چندین مرتبه یک مدیرعامل را از رأس تیم برداشتند و دوباره رأس امور گذاشتند.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در ادامه گفت: در ابتدای لیگ پرسپولیس بهترین یارگیری‌ها را داشت ولی نکته جالب اینجاست که بازیکنان بلد نیستند یک تیم باشند و بازی روانی را داشته باشند توی این چند هفته‌ای که از لیگ برتر گذشته، ما چیز خاصی را از پرسپولیس و بازیکنان ندیدیم، تنها جایی که می‌توان از تیم کمی دفاع کرد یک ربع آخر بازی با تراکتور بود، در بازی با تراکتورسازی تبریز بر روی هر 3 گلی که پرسپولیس خورد، مقصر اصلی دفاع بود، البته از تیمی که نمی‌تواند بیش از 10 پاس رد و بدل کند انتظار بیشتر از این نمی‌رود.

وی تصریح کرد: زمانی که یک بازیکن اشتباه می‌کند باید اشتباه او را سرمربی گوش زد کند، نه اینکه کنار زمین فقط به صحنه‌های داوری اعتراض کند. تک تک بازیکنان پرسپولیس می‌توانند به ستاره تبدیل شوند، اگر مربی بتواند از آن‌ها بازی بگیرد. بازیکنان تازه وارد تصور این موضوع را دارند زمانی که وارد تیم بزرگ پرسپولیس شدند دیگر بازیکن بزرگی هستند و بدون تلاش می‌توانند به اروپا بروند.

ابراهیمی بیان کرد: یکی از مشکلات بزرگ کادر فنی پرسپولیس این است که، زمانی که تیم می‌بازد می‌گویند می‌توان از مشکلات و کاستی‌های تیم یک کتاب نوشت و اگر تیم پیروز شود سکوت می‌کنند. به این افراد توصیه می‌کنم، اگر واقعا اشکالی در کار است بگویند که ما هم بدانیم، البته به نظر من فکر نمی‌کنم به غیر از پول مشکلی دیگر در تیم باشد.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان تیم باید به علی دایی حداقل تا نیم فصل فرصت دهند و اگر باز هم نتیجه نگرفت، بعد فکر دیگری بکنند.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در پایان گفت: از مردم و فوتبال دوستان نباید انتظار داشت برای این سبک از بازی‌ها به ورزشگاه بیایند، مردم را از فوتبال زده کردند فوتبال دوستان بهترین کارشناسان هستند و می‌دانند چه زمانی باید تیم را حمایت کنند.

انتهای‌پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار