دبیر کل جنبش جهادی اسلامی فلسطین در مصاحبه‌ای با انتقاد از سیاست‌های جنبش فتح، تاکید کرد: هیچ جنبش آزادی‌بخشی در تاریخ نیست که پیش از تحقق اهدافش، دشمن خود را به رسمیت بشناسد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ "رمضان عبدالله شلح" در مصاحبه‌ای مفصل با نشریه "الدرسات الفلسطینیه" که قرار است متن کامل آن چند روز آینده منتشر شود، با اشاره به اینکه هیچ جنبش آزادی‌بخشی در تاریخ نیست که پیش از تحقق اهدافش، دشمن خود را به رسمیت بشناسد، افزود: این موضوع تنها در زمان شکست و تسلیم شدن کامل محقق می‌شود.

وی در ادامه با انتقاد از سیاست‌های جنبش فتح و به رسمیت شناخته شدن اسرائیل از سوی سازمان آزادی‌بخش فلسطین، تاکید کرد: تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی علیه غزه که پنجاه و یک روز به طول انجامید، لحظه‌ای گذرا در تاریخ نزاع بین اسرائیل و فلسطین نبود بلکه مرحله‌ای تاریخی بود که باید بر تمامی زمینه‌ها تاثیر بگذارد.

دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین افزود: هدف علنی از طرح سازش برپایی دو دولت بوده که هم‌اکنون تشکیل شده است؛ اسرائیل یکی از آن را با تسلط بر 78 درصد از اراضی فلسطین اشغالی سال 1948 و دیگری را با شهرک‌سازی در کرانه باختری ایجاد کرده است.

انتهای پیام//


برچسب ها: فتح ، حماس ، فلسطین ، داعش ، سیاست ، اسلامی ، جهاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار