جنبش حماس اعلام کرد؛ عملیات شجاعانه "قدس" که شهید "الشلودی" انجام داد، پاسخی به رفتارهای غیرانسانی و تجاوزگرانه نیروهای صهیونیست و شهرک نشین‌ها علیه شهروندان فلسطینی و مقدسات آنان بوده است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از "فلسطین الان"؛ جنبش مقاومت اسلامی"حماس"، پیکر فرزند شهید و قهرمان خود، عبد الرحمن ادریس الشلودی(23 ساله) که روز گذشته، طی یک عملیات انتحاری در کوی "شیخ جراح" واقع در قدس اشغالی،  یک شهرک نشین صهیونیست را به هلاکت رساند و هیجده تن دیگر که حال یکی از آنها وخیم است را مجروح کرد و خود به شهادت رسید، تشییع کرد.

این  جنبش در گزارشی  گفت: عملیات شجاعانه  "قدس"، که شهید "الشلودی" انجام داد، پاسخی به رفتاهای غیر انسانی و تجاوزگرانه  نیروهای صهیونیست و شهرک نشین‌ها علیه شهروندان فلسطینی و مقدسات آنان در مناطق مختلف فلسطسین بوده است.

همچنین این جنبش، پایداری مردم در داخل مسجد الاقصی را ارج نهاد و از تمام اقشار فلسطینی خواست تا اطراف شهر قدس شریف اجتماع کنند و خواستار رفع محاصره اسرائیل از آن شوند.

جنبش حماس بر ضرورت یکپارچگی تلاش‌ها  در حمایت از قدس و اصول ملت فلسطین، تاکید کرد و نقش خانواده  شهید الشلودی و فداکاری‌های آنان در مقابل اقدامات تجاوز کارانه  رژیم صهیونیستی را ستود.

حماس در پایان، با برحذر داشتن مردم از ناامیدی، از تمام ملت فلسطین خواست تا با حضور رژیم اشغالگر در هرکجا که باشد، مقابله کنند و تاکید کرد که ما با تمام توان، تا آزادی کامل وطن از اشغال صهیونیستی، مقاومت خواهیم کرد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار