"شکارچی روباه"، "بازی تقلید" و "وحشی" از شناس بالایی برای دریافت جوایز در جشنواره فیلم "دبی" برخوردار هستند.

به گزارش خبرنگار سینمای جهان باشگاه خبرنگاران و به نقل از ورایتی؛ جشنواره بین المللی فیلم "دبی" به زودی برگزار خواهد شد و فیلم‌های "شکارچی روباه"، "بازی تقلید" و "وحشی" به کارگردانی "ژان مارک والی" و بازی "ریس ویتراسپون" از شانس بیشتری برای بردن جوایز برخوردار هستند.

در میان فیلم‌های این جشنواره، اولین فیلم آندریادی استفانو، کارگردان "ایتالیایی"، به نام "اسکوبار: بهشت گمشده" به چشم می‌خورد. فیلم کانادایی "مامان" به کارگردانی "خاویر دالان" و "سرپناه" اولین کار کارگردانی بازیگر بریتانیایی به نام "پال بتانی" در این جشنواره حاضر خواهند بود.

"مسعود امر ا... العلی" کارگردان هنری این جشنواره به خبرنگاران گفت: در این جشنواره ژانر‌های مختلفی از فیلم‌ها به نمایش در خواهند آمد. از فیلم‌های پر هزینه "هالیوودی" گرفته تا فیلم‌هایی که با کمترین هزینه ممکن ساخته شده‌اند.

لیست دیگر فیلم‌هایی که در این جشنواره به نمایش در خواهند آمد به شرح زیر است: "قصه‌های وحشی" ساخته "دامیان زیفرون"، "رواح سیاه" ساخته "فرانچسکو مونزی"، "سامبا" ساخته "اولیویر " الیویر ناکاچه" و " اریک  تولدانو" " دادگاه" ساخته " چایتانیا قهرمان" ،"  دختر"   ساخته دو آفیا ناتانیل" ، " گوب" ساخته گای‌های هیل و " ما قانونیم" ساخته " اوگین  سیو‌پکیچ".
 

انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار