بالاترین امتیاز قسمت اول از فصل پنجم سریال " مردگان متحرک" به این معنی نیست که این سریال طعمه‌ی توزیع کنندگان غیر قانونی نشود.

به گزارشخبرنگار سینمای جهان باشگاه خبرنگاران به نقل ازورایتی؛ قسمت اول از فصل  پنجم سریال " مردگان متحرک" در شب  اول  نمایشش  از  شبکه " ای ام سی" یک میلیون و دویست و هفتاد هزار بار از آی‌پی‌های منحصر  به فرد  به صورت  غیر ‌قانونی دانلود شده است. بنگاه (آسیپیو) این  آمار را منتشر کرده است.

این میزان بیش از چهار برابر نسبت به دو فصل قبلی این سریال افزایش داشته است. سال 2013 فصل چهارم این سریال یک صد و هفتاد و هشت هزار و سال 2012 فصل سوم این سریال دویست و نود و شش هزار بار به صورت  غیر  قانونی از اینترنت دانلود شده است. طبق این  آمار  کشورهای استرلیا ، بریتانیا، برزیل و کانادا بالاترین میزان دانلود غیر  قانونی ر ا در دست دارند.

رتبه اول دانلودهای غیر  قانونی در حال حاضر در دست سریال بازی تاج و تخت  است و سریال"مردگان متحرک" در رده دوم قراردارد.

قسمت‌های آغازین و پایانی فصل  چهارم سریال بازی تاج و تخت به ترتیب یک میلیون و هشتصد و شصت هزار و یک میلیون و چهار صد و شصت هزار بار به صورت غیر قانونی دانلود شده است. در این میان زامبی‌ها از محبوبیت خاصی برخوردار هستند.

سریال "کشور زی" توانست در روز  اول نمایش قسمت اولش 300 هزار  بار از آی پی‌های منحصر  به فرد به صورت غیر قانونی دانلود شود.
 
انتهای پیام/ 
برچسب ها: سریال ، مردگان ، متحرک ، نمایش ، بازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Kuwait
کاظم خانی
۲۰:۱۲ ۰۲ آذر ۱۳۹۶
خیلی سریال بی ارزشی
آخرین اخبار