برندگان جوایز "دایره منتقدان نیویورک" اول دسامبر مشخص خواهند شد

"دایره منتقدان فیلم نیویورک" بار دیگر قصد دارد برندگان جوایش را زودتر از موعد اعلام کند.

به گزارش خبرنگار سینمای جهان باشگاه خبرنگاران و به نقل از ورایتی؛ برندگان "دایره منتقدان فیلم نیویورک" بازهم امسال زودتر از موعد مقرر مشخص خواهد شد. برندگان اول دسامبر مشخص خواهند شد اما مراسم اصلی پنجم ژانویه در "تائو دانتون" برگزار می‌شود.
 
"دایره منتقدان" سال 2011، 2 هفته زودتر برندگان خود را مشخص کردند. در آن سال فیلم "دختری با خالکوبی اژدها" رای آورد اما فیلم "بسیار بلند و خیلی نزدیک" بدون آن‌که دیده شود، به آن رای داده نشد.
 
اعلام زود هنگام برندگان همیشه یک فاکتور در این جشنواره به حساب می‌آید و فیلم‌هایی که در اواخر سال به نمایش در می‌آمدند، جایی در این جشنواره نداشتند.
 
"دایره منتقدان" فیلم نیویورک" برای اولین بار سال 1935 پایه گذاری شد. این مراسم از قدیمی ترین مراسم این شهر به حساب می‌آید. اعضای این دایره متشکل است از روزنامه نگاران روزنامه‌ها، هفته‌نامه‌، محلات و خبرگزاری‌های آنلاین.
 
لیست کامل این دایره به شرح زیر است:‌
 
"ملیسا اندرسون"، "جان اندرسون" از "آرت فورام"، "مایکل اتکینسون" از "ورایتی"، "وایت براون" از "ویلیج وویس"، "ریچارد کورلیس"، "دیوید دنبی" از "تایم"، "کارن دوربین" از "نیویورکر"، "بیلگ ابیری" از "ال"، "دیوید ادلستین" از مجله "نیویورک"، "فاین مارشال"، "اسکات فوانراس" از "استار"، "گراهام فولد" از "ورایتی"، "اون گلایبرمن" از "آرتینفو"، "رامز گوژمن" از "بی بی سی"، "استوارت کلاوان" از "نیوز دی"، "اریک کان" از "نیشن"،‌"جو مورتن استن" از "ایندی وایر"، "وزلی موریس" از "وال استریت جورنال"، "فاران اسمیت نم"، "جو نیومایر" از "نیویورک پست"،‌ "اندرو او هیر" از "نیویورک دیلی نیوز"، "نیک پینکرتون" از "سالن"، "پیتر رینر"، "رکس رید" از "سانیس"، "جاشوآ روت کوف"، "ریچارد شیکل"، "کایل اسمیت"، "دانا استیونز"، "ایمی تابین"، "پیتر تراورز"، "کیت اولیچ"، "الیزابت واتینز من"، "استفن ویتی" و "استفانی زاکارک".
 
انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار