امروز در غرب، جنوب غرب، بخش هایی از شمال غرب، نواحی مرکزي و دامنه هاي غربی و مرکزي البرز ابرناکی، بارش باران، گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، امروز "چهارشنبه 23 مهر ماه 93" با ورود یک سامانه بارشی در غرب، جنوب غرب، بخش هایی از شمال غرب، نواحی مرکزي و دامنه هاي غربی و مرکزي البرز ابرناکی، بارش باران، گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.

براساس این گزارش، سامانه فوق فردا نیز در این نواحی فعال بوده و جمعه علاوه بر این نواحی، شمال شرق کشور را نیز تحت تاثیر قرار خواهد داد و شدت بارش از امروز تا جمعه در استان های غربی کشور و دامنه های مرکزی زاگرس خواهد بود همچنین این سامانه شنبه فقط در شمال شرق کشور فعال بوده و بتدریج تا اواخر وقت این روز از کشو ر خارج خواهد شد.



شایان ذکر است، امروز و فردا وزش باد جنوبی نسبتا شدید و افزایش دما در سواحل دریاي خزر و استان اردبیل پیش بینی می شود.

لازم به ذکر است، آسمان تهران امروز، قسمتی ابری، در بعدازظهر افزایش ابر با احتمال بارش پراکنده و فردا، ابری در بعضی ساعات بارش خفیف باران و روز جمعه، ابری و بارش باران و شهر تهران امروز، ابری پیش بینی می شود و استان تهران در بیشینه دمای خود به 24 درجه بالای صفر و در کمترین حالت به 13 درجه بالای صفر خواهد رسید و همچنین دمای شهر تهران در حال حاضر 22 درجه بالای صفر است که نسبت به روزهای قبل دمای تهران بطور نسبی افزایش داشته است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار