رکنی گفت: تولیدکنندگان صنایع لبنی که طی سال‌ گذشته بیش از نیاز خود از دامداران شیر یارانه‌ای دریافت کرده‌اند که به نظر ما این تخلف است، پیگیر این مسئله هستیم.

رکنی معاونت دام و طیور وزارت جهاد کشاورزی در پاسخ به خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: تولیدکنندگان صنایع لبنی که طی سال‌ گذشته بیش از نیاز خود از دامداران شیر یارانه‌ای دریافت کرده‌اند که به نظر ما این تخلف است، پیگیر این مسئله هستیم.

 وی افزود: مسئله یارانه که در دولت گذشته بر عهده وزارت صنعت، معدن و تجارت بوده و مبلغ آن 300 میلیارد تومان است به دامداران داده خواهد شد.

وی اظهار داشت: ما همچنان به تعهدات خود در قبال دامداران عمل خواهیم کرد و در حال تأمین منابع این گروه هستیم تا یارانه ‌ای که از یک سال پیش تاکنون به آنها پرداخت نشده به دامداران داده شود.

رکنی با اشاره به صادرات تخم مرغ به کشورهای همسایه تصریح کرد: ما صادارت تخم‌مرغ را به خصوص به کشور عراق و افغانستان و در حال حاضر نیز روسیه در برنامه‌ریزی‌های خود قرار داده‌ایم که با قرارداد پروتکل‌های بهداشتی که با این کشورها خواهیم بست تخم‌مرغ را صادر خواهیم کرد.

وی در پایان یادآور شد: صادرات تخم مرغ به اتحادیه مرغداران تخم‌گذار و یا همان اتحادیه میهن واگذار شده و از این پس مسئول تولید، توزیع و صادرات آن بر عهده این اتحادیه است.

انتهای پیام/
برچسب ها: شیر ، یارانه ، دامداران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار