استاندار کرمان گفت: امروز بیش از پیش به اخلاق و فرهنگ جبهه نیاز داریم. در جبهه همه رزمندگان فداکاری و از خودگذشتگی کرده و شهدا با صداقت،پاکی،همدلی و اخلاص عمل رفتار می‎کردند و همه ما و نسل جوان نیازمند این رفتار هستیم.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران کرمان؛"علیرضا رزم حسینی" صبح امروز در یادواره 70 شهید روستای گنجان شهرستان رابر خاطرنشان کرد: امروز کشور ما به برکت ولایت از امنیت برخوردار بوده و خون شهیدان حافظ انقلاب و نظام اسلامی است.

وی با تاکید بر اینکه کشور نیاز به فرهنگ جبهه در همه عرصه‌های مدیریتی دارد، افزود: نباید فکر کنیم که فقط ما حزب اللهی و پیرو ولایت هستیم، امروز هر رزمنده ای باید بتواند یک جوان بعد از دفاع مقدس را که آن شرایط را درک نکرده، با اخلاق و سعه صدر با این منش تربیت و آشنا کند.

رزم حسینی تصریح کرد:خصوصیت بارز شهدا مقاومت و ایستادگی در مقابل مشکلات و سختی ها بود و امروز اگر یک جوان لبنانی،سوری، عراقی و یمنی مبارزه می کند،این فرهنگ را از دفاع مقدس و جوانان شهید ما آموخته است.

وی افزود:امروز سردار سلیمانی فرهنگ مقاومت را در منطقه ترویج کرده و افتخار استان،کشور و فرماندهی متواضع و مخلص می باشد.

رزم حسینی یادآور شد:در شهرستان های بافت و رابر اقداماتی در حال برنامه ریزی است و در سفر ریاست جمهوری به استان کرمان طرح گردشگری بزرگ پارک ملی خبر آغاز می‎شود.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: فرهنگ ، جبهه ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.