10 درصد از مشمولان سهام عدالت در مراحل هجده گانه توزيع سهام جا مانده اند که پيشنهاد کرده ايم دولت فرصت ديگري براي اين گروه در صورت امکان در نظر بگيرد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران،داريوش پاک بين تصريح کرد : ارزش اين سهام حداقل تا دو و نيم برابر افزايش يافته است و نبايد اجازه دهيم عده اي از اين فرصت براي رانت خواري استفاده کنند.

وي افزود :گاهي گفته مي شود که برخي سهامداران عدالت آن را به صورت وکالتي مي فروشند که غيرقانوني است و سبب  متضرر شدن دو طرف معامله خواهد شد.

پاک بين گفت: حالا که دولت و مجلس شوراي اسلامي تلاش مي کنند اين سهام آزاد سازي و خريد فروش شود ، انتظار داريم بستري فراهم شود که سهامداران سهام عدالت بتوانند از همه دستاوردها و مزيت هاي ان بهره مند شوند و ساز وکار داد و ستد شفاف و بدون پيامديمنفي مانند ايجاد انحصار در بخش خصوصي مد نظر باشد.

وي البته توصيه کرد شهروندان اين سهام را حتما نگهداري کنند و به راحتي از دست ندهند.
پاک بين اظهار داشت : طرح توزيع سهام عدالت که از سال 1385 آغاز شده است با توزيع سهام عدالت کارگران ساختماني و فصلي تکميل خواهد شد.

داريوش پاک بين گفت: بايد همه تلاش کنيم اين طرح به همه اهداف خود يعني انتقال مديريت و مالکيت به مردم و گسترش عدالت اجتماعي و توسعه فرهنگ سهامداري برسد.

ارزش اين سهام متناسب با رشد شاخص هاي بورس افزايش مي يابد و اقساط آنها از طريق سود سهام پرداخت مي شود.

تاکنون بخشي از قيمت سهام از اين طريق پرداخت شده است و پس از تکميل طرح در خصوص حضور اين سهام در بورس يا فرابورس و خريد و فروش آن تصميم گيري خواهد شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: سهام ، عدالت ، معامله سهام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار