عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس افزایش شهریه‌های دانشگاه آزاد را به دور از انصاف خواند و گفت: "کمیته آموزش عالی" مجلس این موضوع را پیگیری می‌کند.

عطاءالله سلطانی صبور نماینده مردم رزن در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران درباره افزایش قیمت شهریه‌ها در دانشگاه آزاد، اظهار داشت: از آن‌جایی که قشر دانشجو  درآمد خاصی ندارد و با توجه به افزایش تورم در بخش مسکن و مسائل جانبی، افزایش شهریه دانشگاه غیرمنطقی و به دور از انصاف است.
 
وی با تاکید بر اینکه دانشگاه آزاد اسلامی در افزایش نرخ شهریه باید بسیار محتاط باشد، افزود: بیشتر دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی از طبقات متوسط جامعه هستند که باید به جد مورد حمایت قرار گیرند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه جبران هزینه‌ها از سوی مردم ساده‌ترین کار است، گفت: متاسفانه برخی مسئولان به تبعات تصمیمات خود نمی‌اندیشند و این تصمیم نیز از تصمیماتی است که آسیب‌های روانی، اجتماعی و خانوادگی به دنبال دارد و از منطق، انصاف و مردم‌داری به دور است.
 
عضو کمیسیون آموزش در پایان خاطر نشان ساخت: قطعا این موضوع یکشنبه آینده در کمیسیون بررسی و "کمیته آموزش عالی" مجلس مامور بررسی و رسیدگی به آن خواهد شد.  

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار