یک پایگاه خبری آمریکایی اعلام کرد تحریم‌های جدید توافق هسته‌ای با ایران را تهدید می‌کند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ پایگاه خبری آمریکائی"لوبلاگ" با اشاره به محکومیت 28 فرد و شرکت ایران ، تاکید کرد که این برای اولین بار نیست که آمریکا پس از توافق تاریخی بین ایران و 5+1 در نوامبر 2013  تحریم‌های جدید علیه ایران تصویب می‌کند.
 
لوبلاگ در ادامه با اشاره به سخنان "حسن روحانی "رئیس جمهور کشورمان درباره اقدام آمریکایی‌ها در نشست خبری هفته گذشته خود تصریح کرد که سخنان روحانی نشان دهنده تغییر واکنش ایران به تحریم‌های جدید است.
 
این پایگاه خبری با بیان اینکه رئیس جمهور ایران تلاش قابل توجهی برای محکوم کردن تحریم‌های ضد ایرانی انجام داده است نوشت که تحریم‌های آمریکا از سال 1997 توسط کنگره گسترش یافته است.
 
لوبلاگ در ادامه اعلام کرد دفتر کنترل دارایی های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا (OFAC) مسئول اجرای تحریم‌هایی بر ضد ایران است.

این پایگاه خبری در ادامه تاکید کرد که علی رغم تلاش دولت "باراک اوباما" برای تقویت مذاکرات ،دفتر کنترل دارایی های خارجی همچنان اقدامات سختگیرانه نسبت به شرکت‌های ایرانی دارد.
 
این پایگاه آمریکایی با بیان اینکه دفتر کنترل دارایی های خارجی همچنان مسیر مورد نظر تندروها در کنگره را دنبال می‌کند، که ادامه این روند آمریکا را از یک متحد قابل اعتماد در منطقه بی ثبات محروم می کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار