گمرک ایران در بخشنامه ای به گمرکات اجرایی ضوابط واردات ماشين آلات معدني و راهسازي مستعمل غير اسقاطي و با نشان معتبر جهاني ابلاغي توسط وزارت صنعت ، ومعدن وتجارت را به گمرکات اجرایی ابلاغ کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران،گمرک ایران در بخشنامه ای به گمرکات اجرایی ضوابط واردات ماشين آلات معدني و راهسازي مستعمل غير اسقاطي و با نشان معتبر جهاني ابلاغي توسط وزارت صنعت ، ومعدن وتجارت را به گمرکات اجرایی ابلاغ کرد.
 
در متن این بخشنامه آمده است:به پيوست تصوير نامه  مورخ 93.4.31 اداره كل مقررات صادرات و واردات به انضمام تصوير تصويب نامه مورخ 93.4.25 هيات محترم وزيران موضوع واردات ماشين آلات معدني و راهسازي مستعمل غير اسقاطي و با نشان معتبر جهاني ابلاغي توسط وزارت صنعت ، ومعدن وتجارت وبا ارز متقاضي و تا پايان سال 1394 و تحت رديف تعرفه مورد اشاره و با قدمت حداكثر ده سال ارسال مي گردد.

 خواهشمند است دستور فرمائيد پس از ارائه ثبت سفارش معتبر و انطباق كامل آن با ماشين آلات راهسازي وارداتي از هر حيث، با فهرست پيوست و با اخذ مجوزهاي قانون و مقرراتي از جمله استاندارد و محيط زيست و با رعايت كامل مقررات اقدام لازم معمول نمايند.

 بديهي است بخشنامه موصوف صرفاً جهت گمركات اختصاصي ترخيص ماشين آلات راهسازي بوده و براي ساير گمركات جهت اطلاع مي باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار