معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت : منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد بهشهرباید به منطقه آزاد تجاری تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری یونسی در جمع مسئولان شهرستان بهشهر افزود:  مازندران ، صنایع دستی فراوان و اساتید زیادی در این زمینه دارد که راه اندازی این گونه مراکز و نمایشگاه ها ، می تواند موجب فروش بیشتر این دست ساخته ها و ایجاد انگیزه بیشتر در هنرمندان شود.

وی تصریح کرد : گردشگری، دومین راه کسب درآمد کشورهای توسعه یافته است که متاسفانه و به رغم برخورداری از اماکن متعدد تاریخی و طبیعی، هنوز موفق به درآمدزایی مناسب از آن نشدیم .

معاون استاندار مازندران گفت : حضور فراوان مسافران و گردشگران در ایام گوناگون سال، فرصت و ظرفیت بسیار مناسبی برای کسب درآمدهای بیشتر و بهره وری اقتصادی است که لازم است با برنامه ریزی مناسب از این توانمندی ها ، استفاده بیشتری کرد.

یونسی به تلاش برای تکمیل جاده های دسترسی مازندران به تهران اشاره کرد و افزود : با نگاه وی‍ژه دولت و تخصیص اعتبارات مورد نیاز، این جاده ها در آینده نزدیک تعریض شده ، به بهره برداری خواهد رسید.

وی ، بهشهر را دارای ظرفیت فراوان در حوزه گردشگری و میراث فرهنگی دانست وتصریح کرد  : یکی از برنامه هایی که باید در دستور کار مدیران استانی و شهرستانی قرار بگیرد، احیای این میراث ارزشمند با سرمایه گذاری مطلوب در این بخش است .

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت:در صورت تصویب این طرح ، اقتصاد شرق مازندران دچار تحول بسیار مثبتی شده و رونق اقتصادی ، در شهرهای این مناطق رخ خواهد داد.

 

برچسب ها: احیا ، میراث ، مارندران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.