قم/

بیش از ۷۵۰ هزار نفر در قم مشمول دریافت سهام عدالت هستند

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی قم گفت: ثبت نام و شناسایی گروه‌ها برای دریافت سهام عدالت سال‌های گذشته آغاز شد که تا کنون ۷۷۴ هزار و ۸۱۲ نفر در استان مشمول دریافت سهام عدالت هستند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، سید صدرالدین موسوی، با اشاره به جذب سرمایه گذاری داخلی، اظهار کرد: در زمینه سرمایه‌گذاری داخلی حدود 35 هزار میلیارد ریال بدون در نظر داشتن پروژه‌های شهرداری در سال گذشته در استان قم سرمایه گذاری شده است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی قم با اشاره به آمار بودجه مصوب شده برای قم، افزود: 56 میلیون دلار بودجه برای استان مصوب شد که از این میزان سال گذشته 13 میلیون دلار مصوب شد، البته در بخش سرمایه‌داری خارجی غیرپوششی نیز یک میلیون دلار را در استان قم جذب کردیم.

وی با اشاره به سهام عدالت و خدمات ارائه شده به مشمولان این طرح، تصریح کرد: ثبت نام و شناسایی گروه‌ها برای دریافت سهام عدالت سال‌های گذشته آغاز شد که تا کنون 774 هزار و 812 نفر در استان مشمول دریافت سهام عدالت هستند.

موسوی با اشاره به سهام عدالت کارگران فصلی، عنوان کرد: شرایط کارگران فصلی و ساختمانی را بررسی می‌کنیم تا آن‌ها را به طور کامل شناسایی کنیم، البته 20 هزار کارگر شغلی نیز به علت در دسترس نبودن و نبود مشخصات اوراق خود را دریافت نکرده‌اند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی قم با اشاره به طرح شناسایی اموال دولت، بیان کرد: در زمینه اموال دولت برنامه نرم افزاری جامع و کاملی در استان در حال بررسی و ساماندهی است که تاکنون 70 تا 80 درصد از اموال دولت و اسناد مالکیتی در برخی دستگاه‌های استان را ثبت کرده است.

وی با اشاره به ارزش مالی اوراق فروخته شده در سال گذشته، تاکید کرد: 236 هزار فقره اسناد مالکیتی دستگاه‌ها تاکنون در اختیار ما قرار داده شده که در سال گذشته نیز 85 میلیارد ریال اوراق فروخته شده است.

موسوی با اشاره به برنامه دولت برای کاهش تورم، خاطرنشان کرد: دولت تا کنون توانسته هفت درصد تورم را کاهش دهد و با برنامه ریزی‌های انجام شده سعی دارد تا پایان سال نیز تورم را 25 درصد کاهش دهد.

انتهای پیام/ م

منبع: تسنیم
برچسب ها: قم ، سهام ، عدالت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.