دبیر ستاد مدیریت بحران منطقه یک گفت: دوره آموزشی همگانی مدیریت بحران برای ساکنین محلات گلابدره و سوهانک در اول شهریور ماه سال جاری برگزار شد.

 کیوان فاتحی منش دبیر ستاد مدیریت بحران منطقه یک در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: این دوره آموزشی با هماهنگی ستاد مدیریت بحران منطقه یک، سازمان مدیریت بحران و سرای محلات حصار بوعلی، امامزاده قاسم در سرای محله گلابدره برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: در این دوره آموزشی شرکت کنندگان ضمن آشنایی با مفاهیم و مبانی مدیریت بحران، با مباحث اولیه زمین لرزه و انواع گسل‌ها آشنا شدند، هم   چنین در خصوص مکان‌های امن پناه گیری به هنگام زلزله و محل گسل‌ها در تهران مطالبی عنوان شد.

*دوره پایدار سازی، بازآموزی ویژه گروه‌های دوام 

فاتحی‌منش در ادامه گفت: با توجه به پایان دوره‌های آموزشی گروه‌های دوام محلات منطقه، برنامه پایدار سازی و بازآموزی اعضای دوام محلات ولنجک، چیذر و گروه‌های دوام شهرک دانشگاه اول شهریور ماه سال جاری برگزار شد.

وی بیان کرد: در این دوره آموزشی به منظور باز آموزی و تمرین مهارت‌های آموزش داده شده، آموزش عمومی مدیریت بحران برای تعدادی از اعضا در دستور کار قرار گرفته و مربیان مربوطه آموزش‌های لازم را ارائه نمودند.

دبیر ستاد مدیریت بحران منطقه یک و سازمان مدیریت بحران جهت پایدار سازی، بازآموزی و عملیات نمودن گروه‌های دوام محلات، در محلات ولنجک، چیذر و گروه‌های دوام محله شهرک دانشگاه برگزار شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: سمینار ، مدیریت ، بحران ، منطقه1
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار